Gjest kan dette stemme? Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei Jeg er for tiden permittert i jobben min. Har termin i midten av juni. Hvordan er dette igjen. Hvis jeg jobber fullt i f.eks mars kan jeg da levere inn denne lønnsslippen til trygdekontoret i forbindelse med beregning av fødselspenger? Er det de fire siste ukene før du går ut i pemisjon som gjelder. Regner med en sykemelding etter mars p.g.a prematur fødsel sist. Så er det nnoen som vet hvordan dette virker. Selvfølgelig legger jeg også med et brev fra arbeidsgiver om at jeg er ansett i en 100% stilling med den og den årslønna.. Holder det med de siste ukene da? Ellers er det noen som vet om hva som skjer når du er permittert og får en sykemelding i permiteringstiden, hvordan beregnes sykepenger her? Vet at arbeidsgiver skal betale de første 14 dager. Får du sykepenger ut i fra dette eller satsen som er ca 62,4 % av lønnen? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135017-f%C3%B8dselspenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.