Adriana Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 En gutt jeg kjenner på 10 år har atferdsproblemer og tydelige psykiske problemer. Han har truet med å ta livet av seg flere ganger. Han har fått et par samtaler hos en psykolog ved PP-tjenesten, men psykologen er elendig... Jeg har hørt (og opplevd) mye fælt om henne. Jeg ønsker at han skal bli henvist videre til BUP(Barne- og ungdomspsykiatrien) for å få ordentlig hjelp. Hvordan må det gjøres? Er det PPT som må henvise han dit? Er redd for at denne fæle psykologen på PPT skal nekte å henvise han videre... Kan jeg få legen hans til å henvise han til BUP? 0 Siter
soleil Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Dere kan få henvisning fra fastlegen. Lykke til! Håper han får god hjelp fra BUP! 0 Siter
Adriana Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 Dere kan få henvisning fra fastlegen. Lykke til! Håper han får god hjelp fra BUP! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.