Gjest Sjernert Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei! Jeg har et lite problem (noen vil vel kalle det luksusproblem) Jeg liker en gutt, og han liker (virker det som) meg også Men jeg veit ikke hvordan jeg skal få han til å skjønne at jeg vil bli bedre kjent med han.. Eller hvordan jeg skal starte å flørte og sånn! jeg har aldri vært sammen med en gutt på ordentlig, og veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette her. Saken er at han akkurat har flyttet, og er blitt en del av vennegjengen min.. Vi bor på to steder ganske langt fra hverandre, men møtes på skolen (sammen med de andre vennene våre) og en sjelden gang hjemme hos noen i gjengen.. Vi snakker jo sammen og sånn, sånn som vi gjør med de andre, men det blir aldri mer enn det! Jeg vil så gjerne bli sammen med han, men hvordan? Kan noen væresåsnill og hjelpe meg litt på vei? enn sånn steg-for-steg metode eller noe? for jeg orker ikke ha det sånn lenger! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du må rett og slett be ham på en date. Kanskje uten å si rett ut med en gang at det er en date da, om det virker for skummelt. I dagens samfunn har du kanskje tilogmed sms-muligheter her, om du er sjenert. Du finner på noe dere kan gjøre sammen, og ber ham på det. Om han blir med på kino, blir med å leie den og den filmen kanskje, en triologi?, har lyst å gå ut å ta en kaffe? eller en øl? alt ettersom? blir med å bowle, klatre? Alt ettersom hva du liker, og hva du tror han vil like da. Så har han bare å svare ja eller nei. Ville tro det var null problem at jenta tok initiativet! Lykke til! På daten kan du flørte og se ham inn i øynene og smile og vise at du trives i hans selskap. Så blir det kanskje flere dater etterhvert, med etterfølgende klemmer, og kanksje litt fingerflørting og holde hender... spennende. Men først må han si ja da, og det virker det jo som det er en god sjanse for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/#findComment-837699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjernert Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du må rett og slett be ham på en date. Kanskje uten å si rett ut med en gang at det er en date da, om det virker for skummelt. I dagens samfunn har du kanskje tilogmed sms-muligheter her, om du er sjenert. Du finner på noe dere kan gjøre sammen, og ber ham på det. Om han blir med på kino, blir med å leie den og den filmen kanskje, en triologi?, har lyst å gå ut å ta en kaffe? eller en øl? alt ettersom? blir med å bowle, klatre? Alt ettersom hva du liker, og hva du tror han vil like da. Så har han bare å svare ja eller nei. Ville tro det var null problem at jenta tok initiativet! Lykke til! På daten kan du flørte og se ham inn i øynene og smile og vise at du trives i hans selskap. Så blir det kanskje flere dater etterhvert, med etterfølgende klemmer, og kanksje litt fingerflørting og holde hender... spennende. Men først må han si ja da, og det virker det jo som det er en god sjanse for. Takk for svaret, men jeg tor nesten ikke jeg kan bruke det! Jeg har vurdert å invitere han med på date, men det blir litt vanskelig.. Som sagt, vi bor veldig langt fra hverandre, ingen har bil(siden vi bare er 16) og det er ikke akkurat så mye å finne på der vi bor! (ikke kino, bowling eller kveldsåpne kafeer for folk med vår aldersgruppe. Er så klart puber og resturanter, men det passer kanskje ikke helt inn?) Så hvis du hadde hatt noen andre forslag? ikke det at jeg ikke er takknemlig altså! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/#findComment-838881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for svaret, men jeg tor nesten ikke jeg kan bruke det! Jeg har vurdert å invitere han med på date, men det blir litt vanskelig.. Som sagt, vi bor veldig langt fra hverandre, ingen har bil(siden vi bare er 16) og det er ikke akkurat så mye å finne på der vi bor! (ikke kino, bowling eller kveldsåpne kafeer for folk med vår aldersgruppe. Er så klart puber og resturanter, men det passer kanskje ikke helt inn?) Så hvis du hadde hatt noen andre forslag? ikke det at jeg ikke er takknemlig altså! Du mener at dere ikke kan dra hjem til en av dere heller og se en video eller et tv-program eller sånt? Eller høre på musikk? Da blir det jo litt vanskelig å være kjærester da, om dere ikke kan være sammen til daglig liksom. Noe sport dere kunne funnet på da? Svømmehall? Tennis? Squash? Bowling? Bordtennis? Biljard? Joggetur? Skitur? Snowboard? Slalom? Tur i skogen? Orientering? Er jo ikke så moro å være kjærester om man ikke kan finne på noe sammen om kveldene eller iallfall i helgene. Da blir det jo litt vanskelig. Blir ikke det samme å flørte på telefon i lengden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/#findComment-839032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjernert Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Du mener at dere ikke kan dra hjem til en av dere heller og se en video eller et tv-program eller sånt? Eller høre på musikk? Da blir det jo litt vanskelig å være kjærester da, om dere ikke kan være sammen til daglig liksom. Noe sport dere kunne funnet på da? Svømmehall? Tennis? Squash? Bowling? Bordtennis? Biljard? Joggetur? Skitur? Snowboard? Slalom? Tur i skogen? Orientering? Er jo ikke så moro å være kjærester om man ikke kan finne på noe sammen om kveldene eller iallfall i helgene. Da blir det jo litt vanskelig. Blir ikke det samme å flørte på telefon i lengden. Joda, det er klart det går å reise hjem til hverandre! Men ville det vært veldig ideelt å fått han til å komme hjem og hilse på foreldre og søsken sånn med en gang? Vi kjenner hverandre ikke så godt, og personlig ville jeg aldri reist hjem til han for å bli bedre kjent..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/#findComment-839996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Joda, det er klart det går å reise hjem til hverandre! Men ville det vært veldig ideelt å fått han til å komme hjem og hilse på foreldre og søsken sånn med en gang? Vi kjenner hverandre ikke så godt, og personlig ville jeg aldri reist hjem til han for å bli bedre kjent..... Så lenge man bor hjemme blir det bare sånn at man møter foreldre med en gang. Det er nesten lettere det, for da møter man jo foreldrene FØR man er kjærester sant? At du tar med deg en kompis hjem for å se en video en kveld, det burde ikke være så merkelig. Så det går nok helt fint. Tror ikke han vil synes det er noe rart eller tenke på det jeg da. Så det er mitt forslag iallall, å be ham hjem til deg for å se en video, eller spille risk eller noe annet du synes er gøy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135029-hjelp-med-kj%C3%A6rlighet/#findComment-840032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.