Gå til innhold

Døpte sønnen som versjon "2.0"!

Anbefalte innlegg

"A proud US father and self-confessed engineering "geek" has named his son after a computer software term.

Jon Blake Cusack, from Holland, Michigan, told local newspapers the US practice of adding "Junior" or "II" after a boy's name was too common.

So, when his son was born last week, he decided on the name Jon Blake Cusack 2.0, as if he were a software upgrade.

Mr Cusack admitted that it took months to persuade his wife, Jamie, to accept the idea."

Kilde: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3451207.stm

Greit, det er vel ikke så mye verre enn "II", men...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135059-d%C3%B8pte-s%C3%B8nnen-som-versjon-20/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det der er så galt.

For meg som vil kalle mitt framtidige barn for Darth Vader, så er det i hvert fall beroligende å se at det sannsynligvis vil la seg gjøre.

Grunnen til at jeg ikke har reprodusert meg enda, har tross alt, i hovedsak, vært fordi jeg ikke har trodd det har vært lovlig å kalle et barn for Darth Vader.

Nå er det sannsynligvis lov, noe som for meg innebærer at jeg kan, og bør, begynne å spre min sperm.

Synes ikke det der er så galt.

For meg som vil kalle mitt framtidige barn for Darth Vader, så er det i hvert fall beroligende å se at det sannsynligvis vil la seg gjøre.

Grunnen til at jeg ikke har reprodusert meg enda, har tross alt, i hovedsak, vært fordi jeg ikke har trodd det har vært lovlig å kalle et barn for Darth Vader.

Nå er det sannsynligvis lov, noe som for meg innebærer at jeg kan, og bør, begynne å spre min sperm.

Du skriver: "Grunnen til at jeg ikke har reprodusert meg enda, har tross alt, i hovedsak, vært fordi jeg ikke har trodd det har vært lovlig å kalle et barn for Darth Vader."

Jeg trodde det skyldtes mangel på kompatibelt Darth Vader-DNA materiale på denne planeten....

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...