Gå til innhold

Jeg har fått ventesyken :)) (lang)

Anbefalte innlegg

Her ihuset går vi bare å venter. Rett etter tildeling var mor og far i huset høyt oppe. Vi rydda, pussa opp, handlet inn og ordnet istand. Nå 8 uker etter går vi bare rundt å venter.

Vi har jo gjort dette før. Jenta vår kom jo hjem for 3 år siden. Trodde ventetiden skulle bli lettere nå.

Men vi mangler jo den lille gutten vår. Lurer på om han er frisk?? Om siste legesjekk gikk bra? Om han er reiseklar snart? Om det var noe galt på legesjekken får vi vite det nå eller må vi vente helt til den kommer iposten. Vi må nok det.

Vente vente vente vente vente.

Vår lille prinsesse er helt klar hun også. Hun skjønner bare ikke hvorfor det må ta så lang tid. Gleder seg veldig til å bli storesøster slik som mange av hennes venner er. Nei dette ble litt surrete innlegg men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon.

Beklager at jeg skriver lite her inne men jeg er en flittig leser. Hver dag.

Gratulerer til alle som har fått tildelig og reisebeskjed. Hyggelig med så mange tildelinger fra korea i januar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135236-jeg-har-f%C3%A5tt-ventesyken-lang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du har "ventesyken". Men det må vel være like før nå??

Har selv lagt ventesyken på hylla inntil videre (så godt det lar seg gjøre).

Ventetiden på tildeling for oss kan i værstefall bli opptil et år..... og vi har ventet snøtt 4 måneder.

Sukk og stønn, men sånn er det bare.

Lykke til videre med ventingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...