Gå til innhold

Kina - noen som ble registrert i Juni 2003? -

Anbefalte innlegg

Menja1365380644

Det nærmer seg (forhåpentligvis) tildeling og vi har fått akutt ventesyke.

Er det noen der ute som er registrert hos CCAA i juni 2003, gjennom AF?

Jeg lurer også på om noen har hatt problemer med permisjon hos arbeidsgiver?

Om det er noen som har erfaring med utbetaling av lønn over 6 G? og videre om noen har opplevd endringer i arbeidsgivers væremåte før og etter adopsjonspermisjon.

Takknemlig for alle innspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135245-kina-noen-som-ble-registrert-i-juni-2003/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi er registrert i juni 2003, og bruker AF.Vi håper inderlig at vi får tildeling i slutten av mnd. På VB sin spørsmålside er det svart at juni-registrerte kan forvente tildeling i slutten av februar.

Jeg har fått to ukers betalt velferdspermisjon til hentereisen uten altfor mye om og men.

Lønn over 6G vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at en del arbeidsplasser betaler det som er over 6G. Har også hørt om tilfeller der ektefellens arbeidsgiver betaler det over 6G, men det er nok spesielle ordninger. (Det tilfellet var en Statoil-ansatt, der hans kone, kunne få utbetalt det som var over 6G fra Statoil. Hun var ansatt et annet sted, og har en lønn godt over 6G.Dette gjaldt fødselspermisjon, tror det også ville være aktuelt ved adopsjon.......)

Vi kikk tildeling på nr 2 fra Kina 23.01.04

Jeg tror ikke jeg har hørt om noen som har fått problemer med permisjon hos arbeidsgiver. Derimot er det mange som har blitt skuffet over sin arbeidsgiver etter endt permisjon - fødsels- eller adopsjonspermisjon. Det er dessverre noe som heter "ute av øye, ute av sinn". Dette er kanskje ikke regelen, men unntakene er etter min mening litt for mange.

Jeg får selv utbetalt 80% (49 uker) av min lønn i permisjonstiden. Det fungerer slik at jeg får to linjer på lønnslippen, en som viser hva trygdekontoret betaler og en som viser hva arbeidsgiver betaler.

Vet ikke helt hva du var ute etter, men har prøvd å svare etter beste evne.

Heisann,

- jeg hadde ingen problemer i forhold til arb. giver når det gjaldt permisjonsavviklingen. Fikk akkurat det jeg ønsket; velferdsperm. m/ lønn til hentereisen, noe fulltidspermisjon, noe 50% permisjon + 50% jobb og tilslutt tidskonto med 10% permisjon (kortere arb.dager hver annen uke) og 90% jobb

- Jeg tjener godt over 6G - og jeg får min fulle lønn hos min arb.giver. Arb.giveren søker regress hos trygdekontoret, som de da beholder.

- Jeg har ikke merket noe forskjell på min arb.giver før og etter permisjonen .... Heldigvis må jeg si.

Lykke til!

fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...