Gjest Mumbai kanskje ?? Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Er det noen her som har adoptert fra Mumbai ? Kan dere fortelle litt om det ? Hvor lenge er man der ? Hva koster det å reise to voksne og en treåring nedover for å hente et barn ? Hvor bor man, og hva koster det ? Er det gruppereise eller reiser man på egen hånd ? Er det opplegg som man skal være med på ? Når får man barna ? Hvordan er barnehjemmene- eller bor barna i fosterhjem ? Masse spørsmål........-Håper noen kan svare meg her eller på mail..? 0 Siter
Mamta Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei! Vi har ikke adoptert fra Mumbai, men har hentet barn tre ganger i India, første gang i Delhi og de to andre i Pune, like sør for Mumbai. Våre adopsjoner var via VB. Du kan maile meg på [email protected] hvis du har lyst, så kan jeg gi deg et utfyllende svar på spørsmålene dine. Hilsener fra ei tredobbelt lykkelig India - mamma 0 Siter
indiamamma1365380520 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei,hei. Vi skal til mumbai.Har ennå ikke fått tildeling,men håper den er rett rundt hjørnet. Har ikke lyst til å legge ut min mail adr.Ser du har fått adr. til mamta.Hun har min adr,så jeg kan høre med henne om hun kan sende den til deg. Hvis du vil? 0 Siter
Indiamum Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Send meg en mail så skal du få utfyllende svar. Vi reise tre voksne og en 3-åring. [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.