Gjest Cipralex-bruker snart Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Begynner på Cipralex i disse dager. Noen som vet hvordan det er å ta seg et glass vin (eller 3 for den sakens skyld) når man bruker dette? Spør ikke fordi jeg har alkoholproblemer av noe slag, eller har planer om å "bruke" alkohol til daglig, men fordi jeg liker å ta meg et glass vin på lørdagskvelden. Det hender også det dukker opp en fest med gode venner. Kan jeg fortsette denne delen av mitt sosiale liv som før? 0 Siter
soleil Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Du kan nok ta et glass vin etterhvert, men i starten bør du unngå alkohol. Søk på Cipralex eller Cipramil og alkohol på det røde feltet oppe til høyre. Det er skrevet masse om antidepressiva og alkohol før på forumet. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har også nettopp begynt med samme medikament, og har ikke hatt noen problemer med å drikke et par glass vin. Se ellers http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1845830 mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.