Gå til innhold

Endelig bilde og navn på lillesøster!!!

Anbefalte innlegg

Tårene triller. Sitter og ser på bildet av vår nydelige lillesøster fra Hunan. Vi får papirene i morgen, men har fått navn, fødseldato, etc pr telefon.Og ikke minst bilde på mail - ei lita skjønn jente. Gleder meg så til å vise bilde til storesøster.

De savnede papirene har kommet til rette og vi er så glade så glade.

Takker for alle gratulasjoner og oppmuntrende ord vi har fått i denne ekstra ventetiden etter tildelingen. Tusen takk.

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hunan-mor

Hei, så hyggelig å se at dere har fått tildeling og dessuten bilde og info om den lille. Det er sikkert akkurat lite stort andre gang som første. Jeg har ikke fulgt helt med i det siste, men dette var i hvert fall gode nyheter! For meg som er spes. interessert i provinsen: Hvilken by kommer barna fra denne gangen?

Du traff meg forresten i en 3-årsdag for ikke lenge siden, hos en annen jente fra Hunan - så vet du hvem som spør.

Har du en epost-adresse jeg kan skrive til deg på?

Hei, så hyggelig å se at dere har fått tildeling og dessuten bilde og info om den lille. Det er sikkert akkurat lite stort andre gang som første. Jeg har ikke fulgt helt med i det siste, men dette var i hvert fall gode nyheter! For meg som er spes. interessert i provinsen: Hvilken by kommer barna fra denne gangen?

Du traff meg forresten i en 3-årsdag for ikke lenge siden, hos en annen jente fra Hunan - så vet du hvem som spør.

Har du en epost-adresse jeg kan skrive til deg på?

Hei og takk for sist.

Send meg gjerne noen ord på [email protected]

Vil bare gratulere en gang til, godt at bilder og papirer nå er kommet til rette - vi tro den siste tiden har vært litt spesiel for dere.

Men når det hele ender godt så er mange ting glemt.

Nå er det iallefall bare den siste ventetiden igjen, snart er dere i mål, og kan holde godt rundt veseljenta!

Annonse

Gratulerer så mye med bildet, Gjendine:o)

Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne. Dere har jammen hatt så alt for mye uflaks med papirer det siste året.

Klem fra en som fikk gåsehud

Og nå også tårer i øynene.

*snufs* fra en som ikke er vannskelig til og få til og grine om dagen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...