Marimat Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer så mye alle tre og veldig god tur til Kina. Nå er dere tobarns-foreldre!! Hvordan føles det? 0 Siter
setesdal Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Ååå så godt å høre at alle papirer er kommet til rette. kos dere med bilde, pakking og dagdrømming. send oss gjerne skrytebilde på mail. [email protected] mange gode klemmer fra 0 Siter
Gjendine Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Ååå så godt å høre at alle papirer er kommet til rette. kos dere med bilde, pakking og dagdrømming. send oss gjerne skrytebilde på mail. [email protected] mange gode klemmer fra Hilsen er sendt. 0 Siter
Gjendine Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer så mye alle tre og veldig god tur til Kina. Nå er dere tobarns-foreldre!! Hvordan føles det? Det føles veldig bra å være tobarnsforeldre. Og det føles veldig bra å ha fått bilde og navn etter 2 ukers ekstra venting. 0 Siter
rao Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Kjære Gjendine )) Såååå flott å høre at dere endelig har fått bilde av tulla deres !!!! Tipper hun er verdens nyydeligste !!! Utrolig glad på deres vegne ! Gi storesøster en ekstra klem fra meg da !!! Kjempeklem fra 0 Siter
rao Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Kjære Gjendine )) Såååå flott å høre at dere endelig har fått bilde av tulla deres !!!! Tipper hun er verdens nyydeligste !!! Utrolig glad på deres vegne ! Gi storesøster en ekstra klem fra meg da !!! Kjempeklem fra Glemte.... Tar gjerne imor skrytemail jeg også ))) 0 Siter
Gjendine Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Glemte.... Tar gjerne imor skrytemail jeg også ))) Skal bli. :-)) 0 Siter
Xiaotao Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 GRATULERER! Hun er bare kjempefin - det kan vi skrive under på :-D Vi gleder oss! Vi ses i Beijing snart - hurra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.