Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

Naa har vi hatt gutten vaar i litt over en uke, og alt gaar straalende!!!!! Provde aa gaa inn paa chatten aa hilse paa gjengen som var der inne naa, men fikk ikke opp teksten, saa derfor en liten hilsen her ;-)

Vi er naa paa San Andres og har det helt nydelig. Vaeret er fint, og vi koser oss som en familie paa tre. Naa hviler mannen og gutten min lunsj, og mor er paa shopping og skriver mailer hjem ;-)

Hvis det er noen av dere jeg har lovet mail som ennaa ikke har faatt, mail meg da paa hjemmeadressen min.

Gratulerer alle som har kommet ett skritt videre i prosessen, det er jammen stort aa endelig bli mor!!!!!!!!

Stor klem til dere alle fra Melissa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135471-hilsen-fra-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mange som ble skuffet da du ikke kom inn...

Mailen ble satt kjempepris på her i heimen - godt å høre fra dere!

Det med far og barn som sover, og mamma som shopper og mailer høres kjent ut....

Iiiiiiikke misunnelig, jeg, nei!

Gleder meg til dere kommer hjem og vi får høre/se mer!

Kos dere :-))

beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135471-hilsen-fra-colombia/#findComment-841481
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...