Gå til innhold

Innlegg om alkohol, narko etc.

Anbefalte innlegg

Gjest webmaster

Vil minne om at vi ikke tolerer innlegg som handler om bruk av alkohol, stoff etc. Slike innlegg vil bli slettet så sant vi kommer over dem og det kan også føre til utestengelse av brukere. Vedkommende som skrev forherligende om amfetamin ikveld er nå utestengt. Hvis dere kommer over innlegg som dere mener bør vekk, så send gjerne en mail til [email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13550-innlegg-om-alkohol-narko-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bruker dere som sagt skjønn! Uendelige debatter der temaet om alkohol har vært innvolvert har stått som en pæle! Det faktum at ungduomsforbruk av narkotika blir ignorert ser jeg på med undring underforstått at dette ikke bare er et problem i disse dager, men faktisk en motesak! Selv synes jeg innlegget til idioten som publiserte sin amfetaminbestilling var tåpelig, verre var selvsagt rekasjonene. Det er hyggelig å vite at webmaster egentlig er enig med meg, men hadde ikke valg grunnet rigid regelverk. Rigid og rigid fru blom - dere bruker som sagt skjønn! Det er ikke så lenge siden en svært så populær tråd om "det å brenne hjemmebrent omtalt som kunst" fikk vandre fritt på forumet.

At Doladministrasjonen ikke tar høyde for reelle trender og er villig til å diskutere disse svekker selvsagt min egen tillit til forumet. At mødrenes oppfordring på ungdomsforumet tas til etterretning uten videre begrunnelse og diskusjon, fremmer selvsagt spørsmålet om ungdommene her inne har sitt eget forum? Dette må ses som en krittikk til regelverket, ikke til håndhevningen av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...