Gå til innhold

Hvor er bilnøklene mine? Ønsker fortsatt synsk hjelp...

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Ok, har lett på alle tenkelige og utenkelige plasser, jeg vurderer faktisk litt "synsk" hjlep. Alle spådamer som annonserer i avisa spår jo kun fremtiden.:0) Og jeg lurer ikke på OM jeg finner dem, men hvor,hehe. Noen som seriøst vet av synske man kan ta en tlf til?*prøver alt*

Fortsetter under...

Annonse

Gjest musmusa

Under madrassen i senga?

Der fant samboeren sine bilnøkler etter 3 mnd.

mvh

Nope, de er såpass store at de "smyger" seg ikke direkte bort...Og vi har helmadrass, så nei-de er ikke der..(Har sjekket i og rundt hele soverommet)

Mista gifteringen en gang og ringte til en synsk bare for gøy. Hjalp ingenting. Jeg fant den senere ved en tilfeldighet. Tror ikke på synske, de fleste er bare en bløff. Har et meget godt eksempel på det, folk ønsker å bli lurt.

Annonse

Gjest musmusa

Alle bukselommer, lekekasser, vedkassen, aviskurva, kommoder, vaskerommet, rotskuffa (ja, jeg har en sånn en...)

*kremt* jeg har 2 roteskuffer og 2 roteskap- ingenting der. Men nå har jeg fått rydda dem en gang hvertfall....Ikke i gangen eller NOEN av barnas ullragger,hehe. Ja, jeg har lett over alt.....

Gjest musmusa

I fryseboksen, kjøleskapet eller en av tomposene fra handlinga, er mitt tips

*erfaring*

Har rydda fryseren idag. Rydda kjøleskapet igår (ja, jeg har faktisk gjort noe lignende før, men da var det 8 ruller dopapir som sto i kjøleskapet*ler* Ikke så lett å overse dem liksom,hehe.Og vi er tomme for tomposer, så nei de er ikke der...

Har du hatt håndtverkere i huset som kan ha stikki av med dem? Hendte meg en gang...

Ellers kan du jo sjekke lofilteret i vaskemaskina, jakker som henger på loftet, parkdress-lommene til unga, Bak en kommode eller en hylle i gangen, under senger og i bilen.

Har rydda fryseren idag. Rydda kjøleskapet igår (ja, jeg har faktisk gjort noe lignende før, men da var det 8 ruller dopapir som sto i kjøleskapet*ler* Ikke så lett å overse dem liksom,hehe.Og vi er tomme for tomposer, så nei de er ikke der...

Takk for en god latter :o)

(Dumt du ikke har funnet nøklene da men..)

Gjest musmusa

Har du hatt håndtverkere i huset som kan ha stikki av med dem? Hendte meg en gang...

Ellers kan du jo sjekke lofilteret i vaskemaskina, jakker som henger på loftet, parkdress-lommene til unga, Bak en kommode eller en hylle i gangen, under senger og i bilen.

Har ikke hatt handverkere i huset nei...Lofilteret er ALT for lite, nøkleknippe er STORT, men jeg har sjekka likevel da*ler* ikke der... Har lett i alle klær vi har,både sokker, votter og sko m.m, kommoden i gangen, på stua og kontoret er sjekka... Vi har ingen hyller i gangen, sengene og soverommene er "støvsugd" Og bilen sjekka for ørtende gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...