Gå til innhold

Hvor er bilnøklene mine? Ønsker fortsatt synsk hjelp...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest musmusa

Sikker på at du ikke har kastet dem i søpla og har du sett etter i alle tomme bæreposer som du bruker til søppel?

Det er siste mulighet, og jeg har tenkt tanken før...For vi henger alltid (!?) opp nøklene på en knagg i gangen. Under der slenger vi søpleposene før vi kaster dem....Men søpleposene er alltid knytt...Men alstå- siste mulighet er akkurat det ja....:0(

Det er siste mulighet, og jeg har tenkt tanken før...For vi henger alltid (!?) opp nøklene på en knagg i gangen. Under der slenger vi søpleposene før vi kaster dem....Men søpleposene er alltid knytt...Men alstå- siste mulighet er akkurat det ja....:0(

Du må si ifra når du finner dem. Hele dol venter nå og lurer på hvem som er klarsynte ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...