Gjest musmusa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Takk for en god latter ) (Dumt du ikke har funnet nøklene da men..) Ja, men dette er RART! *river meg i håret..* :0) 0 Siter
Gjest musmusa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Sikker på at du ikke har kastet dem i søpla og har du sett etter i alle tomme bæreposer som du bruker til søppel? Det er siste mulighet, og jeg har tenkt tanken før...For vi henger alltid (!?) opp nøklene på en knagg i gangen. Under der slenger vi søpleposene før vi kaster dem....Men søpleposene er alltid knytt...Men alstå- siste mulighet er akkurat det ja....:0( 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Det er siste mulighet, og jeg har tenkt tanken før...For vi henger alltid (!?) opp nøklene på en knagg i gangen. Under der slenger vi søpleposene før vi kaster dem....Men søpleposene er alltid knytt...Men alstå- siste mulighet er akkurat det ja....:0( Du må si ifra når du finner dem. Hele dol venter nå og lurer på hvem som er klarsynte ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.