Gå til innhold

Svarte prikker i huden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

enten går du til en hudpleiesalong og får ansiktsbehandling, det kna være lurt første gang.

eller så gjør du som følger: Ta en gryte med kokvarmt vann, og bøy hodet over det slik at dampen kommer opp i ansiktet ditt, ha for all del et håndkle rundt hue, som går ned til gryta, slik at mest mulig varm damp kommer på nesa di. sitt sånn 10 minutter (husk å sette på god musikk først)

Deretter tar du kleenex/dopapir rundt hver pekefinger, og så presser du forsiktig, gjerne mens du skyver bortover nes di. Ja da tyter uhumskhetene ut. alt må gjøres renslig, ellers risikerer du kviser. ikke press hardt. avslutt gjerne med en liten vask med pyrisept eller noe annet som desinfiserer.

for å forebygge sorte prikker er det lurt å bruke peeling av og til , hvis du gidder. iallfall være nøye med å rense ansiktshuden hver kveld, gjern emed rensemelk du kan skylle av med vann.

fornøyd nå, eller??

Bioré PorePerfect er genialt. Det er et slags plaster som du fester på nesa di etter at du har fuktet den, og etter ca 10 minutter er det tørt og stivt og du kan dra det av, og vips følger alle de sorte prikkene (altså hudormene) med. Nivea har også noe slikt, men husker ikke helt hva de heter. Du finner det på Vita og lignende butikker.

Leiremasken fra Volare. Den tar sorte prikker, og er veldig effektiv.

Jeg har hatt sorte prikker i mange år, og prøvd å få dem bort i hudpleiesalong uten bra resultat.

Så prøvde jeg denne masken. Etter noen få uker med bruk 1g.pr uke, lurte jeg på hvorfor jeg var så lys i huden i ansiktet...da jeg så nøyere etter, var mesteparten av de sorte prikkene borte! Det gjorde at huden lyste mye sunnere og så finere ut.

Anbefales virkelig!

Ta kontakt med en Volarekonsulent, så får du tak i den.

Hvor i landet bor du, forresten?

Gjest Ugga Bugga

Leiremasken fra Volare. Den tar sorte prikker, og er veldig effektiv.

Jeg har hatt sorte prikker i mange år, og prøvd å få dem bort i hudpleiesalong uten bra resultat.

Så prøvde jeg denne masken. Etter noen få uker med bruk 1g.pr uke, lurte jeg på hvorfor jeg var så lys i huden i ansiktet...da jeg så nøyere etter, var mesteparten av de sorte prikkene borte! Det gjorde at huden lyste mye sunnere og så finere ut.

Anbefales virkelig!

Ta kontakt med en Volarekonsulent, så får du tak i den.

Hvor i landet bor du, forresten?

Takk for svar alle sammen! Jeg bor i Oslo-området.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...