Gå til innhold

2000 pasienter dør av feilbehandling hvert år!

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Det har jeg forstått :o)

Har du et godt forslag for hva som kommer etter vanskelig og kverulerende slik at jeg kommer litt videre ;o)

Du kan f.eks få en undersøkelse/uttalelse herfra.

Koster £80-150 hos topp nevrolog.

da får du også forslag til behandling. jeg vet om del tilfeller der trygdekontor i Norge har lagt seg flate for denne type uttalelser og betaler etterskuddsvis.

Det topp internasjonale nevrologmiljøet er lite og ofte taes navnet på "behandlende" lege i Norge på sparket bare utfra pasientens fremstilling av sin kanossagang.

Kjenner pas. som er 100% uføre i Norge - arbeidsføre minst 50% etter riktig diagnose/behandling i utlandet.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

13

• Ulv I Faarikaal

7

• frosken

5

• tiliti

4

Mest aktive i denne tråden

Du kan f.eks få en undersøkelse/uttalelse herfra.

Koster £80-150 hos topp nevrolog.

da får du også forslag til behandling. jeg vet om del tilfeller der trygdekontor i Norge har lagt seg flate for denne type uttalelser og betaler etterskuddsvis.

Det topp internasjonale nevrologmiljøet er lite og ofte taes navnet på "behandlende" lege i Norge på sparket bare utfra pasientens fremstilling av sin kanossagang.

Kjenner pas. som er 100% uføre i Norge - arbeidsføre minst 50% etter riktig diagnose/behandling i utlandet.

Jeg har ikke fem flate for øyeblikket men har allerede tenkt å ta det opp med legen min for jeg mener at det er på tide at de tar rev i seilene. Jeg skal ha et møte med forskjellige behandlere om to uker og da skal har jeg ergoterapeuten og fysioterauten i ryggen for de synes legen og nevrologen ikke tar meg alvorlig.

Men jeg kjenner jeg blir litt handlingslammet fordi ingen vil høre på meg eller reagerer.

Når nevrologen sier til meg at jeg får ta en dag av gangen, har jeg lyst til å kvele ham.

Annonse

Ja - jeg kjente veldig godt en som døde grunnet feilbehandling, inkompetanse blant enkeltleger og et forferdelig dårlig helsesystem.

Og jeg er ganske sikker på at han heller ikke er med i den statistikken du viser til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...