Gå til innhold

Hvordan fant du dol?

Anbefalte innlegg

Gjest hanging around
Skrevet

Hvordan fant du dol første gang? Hva fikk deg til å bli her?

Skrevet

Jeg tror jeg satt å søkte på informasjon om psykiske lidelser. Også snubla jeg over DOL.

Husker ikke helt, det er en stund siden nå.

Grunnen til at jeg ble værende her, er at det er mange forum her, og man kan spørre andre folk og får svar.

Gjest hilsen en adoptant
Skrevet

Jeg fant forum for adopsjon først, fordi jeg var i en adopsjonsprosess. Men husker ikke hvem som tipset meg om det.

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke. Hadde nettopp kommet til England for å studere, og lette vel etter et norsk forum eller noe sånt, og fant DOL. Hvorfor jeg har blitt værende disse snart 7 årene? Tja, gammel vane kanskje? :-)

Skrevet

Jeg var 17 og var ikke flink til å ta p-pillene i tide. Lurte på hvor stor faren var for å bli gravid og skrev stadig vekk mail til Dr. Anker.

Tror jeg fikk svar som mail samme dag.

Fant siden ved å søke i en søkemotor tror jeg.

Skrevet

Så en annonse i legespalten i Hjemmet. Jeg lurte på noe og sendte inn et spørsmål til legen.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er her ;-)

still5barnsmor
Skrevet

søkte på ammeproblemer og havnet her...fikk hjelp og nettvenner og likte meg...tok en pause but now I'm back...

('',)

Skrevet

Jeg søkte på ICSI siden jeg ikke kjente noen som hadde fått barn på den måten bortsett fra meg selv og havnet på ufrivillig barnløs.

Siden har jeg blitt :o)

Skrevet

Samboeren fant sida da jeg var nygravid med tvillingene våren 1999. Siden har jeg vært her.

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg tror jeg satt å søkte på informasjon om psykiske lidelser. Også snubla jeg over DOL.

Husker ikke helt, det er en stund siden nå.

Grunnen til at jeg ble værende her, er at det er mange forum her, og man kan spørre andre folk og får svar.

Hei!:-)

Det var dda jeg bodde i USA, og trengte hjelp til et eller annet. (Husker faktisk ikke hva...) Så fant jeg plutselig Åpent Forum, og titter innom sånn av og til av gammel(?):P vane....

Som ung, og uerfaren lærer man seg jo forskjellige skriftlige diskusjonsteknikker her. Syns det kan være spennende å følge med på lange, seriøse tråder av og til.

Gjest lis@bet
Skrevet

Det var en stor annonse på baksiden av Hjemmet der Anker smilte bredt og inviterte oss til å stille spørsmål på nettsidene hans. Det var i de gode gamle dager, da det var gratis, og alle fikk svar.

Dette var i 97, og jeg hadde mange spørsmål, så det var stort sett det jeg brukte disse sidene til. Et år senere oppdaget jeg forumene. Men hvorfor jeg ble værende? Spør av og til meg selv hvorfor i all verden jeg gidder bruke tid på dette her.. men hvor ellers kan man nå så mange mennesker og stille så teite spørsmål man bare vil - og attpåtil få svar på dem??

Jeg blir. :-)

Skrevet

Husker ikke hvordan jeg fant DOL, men det var i alle fall høsten 98, da jeg var gravid med førstemann.

Hadde et opphold mens jeg var hjemme med ham, fordi vi ikke hadde internett hjemme. Har blitt noen timer her de siste 3-4 årene!

Gjest lurer her
Skrevet

Jeg søkte på ICSI siden jeg ikke kjente noen som hadde fått barn på den måten bortsett fra meg selv og havnet på ufrivillig barnløs.

Siden har jeg blitt :o)

Hva er det? (Håper det er ok at jeg spør..)

Skrevet

Jeg lette etter info til en historie jeg skrev på, og så havnet jeg her inne. Det var i januar i fjor.

Ble fort ganske avhengig:)

Skrevet

Fant det da jeg ble gravid våren 2000, og var på nettet for å lete etter gode sider for gravide. Så jeg kom inn via graviditetsforum, byttet etter hvert over til foreldreforum - og åpent, selvsagt.

Er av og til innom adopsjon, samliv og seksualitet, også.

Mye nyttig, interessant og irriterende her.

Skrevet

Fant det fordi jeg lurte på en ting jeg ikke gadd å gå til legen med...

...ble her fordi det var så mye artig å lese :o)

Skrevet

Jeg var 17 og var ikke flink til å ta p-pillene i tide. Lurte på hvor stor faren var for å bli gravid og skrev stadig vekk mail til Dr. Anker.

Tror jeg fikk svar som mail samme dag.

Fant siden ved å søke i en søkemotor tror jeg.

Hvor gammel er du nå?

Skrevet

24 om ikke så altfor lenge.

Fikk det for meg at du var eldre :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...