Gå til innhold

Jentekveld, savner homofil venn

Anbefalte innlegg

Det forstår jeg godt. Og derfor håper jeg du for fremtiden vil behandle mennesker som individer, ikke som medlem av en bestemt gruppe.

I fremtiden? Jeg gjør ikke det av dags dato. Selv om jeg deltar på jentekveld en gang i blant. DERFOR vil jeg ikke la meg bli satt i bås.

Fortsetter under...

Jeg syns du skal si det som det er, at dere virkelig savner ham og gjerne vil ha ham med, og hva med å kalle det noe annet isteden, feks "Petter-med-venninner-kveld" (eller hva han nå heter). Jeg skulle tro han bare ville sette pris på dette.

Ellers har jeg en veldig god homsevenn som jeg i fleip kaller for min "bestevenninne" og det bare ler han av. Så enkelte kan jo ta det humoristisk (men ikke alle liker det).

Lykke til!

Jeg hadde også en god venn som jeg kalte for bestevenninna mi. Han syntes det var en ære og en fornøyelse å bli kalt det - enda så heterofil som han er.

Selv i Sex og Singelliv varierer dette litt. Men det er vel egentlig fullt akseptabelt å invitere en homofil mann på jentekveld, så sant han er av typen som liker en god samtale om fødsler, Gucci, dustete kvinnfolk man kjenner, dustete mannfolk som burde vært kastrert, samt diskusjoner rundt gardinstoff og hvilke rødvinglass man samler på.

Jeg syns du skal si det som det er, at dere virkelig savner ham og gjerne vil ha ham med, og hva med å kalle det noe annet isteden, feks "Petter-med-venninner-kveld" (eller hva han nå heter). Jeg skulle tro han bare ville sette pris på dette.

Ellers har jeg en veldig god homsevenn som jeg i fleip kaller for min "bestevenninne" og det bare ler han av. Så enkelte kan jo ta det humoristisk (men ikke alle liker det).

Lykke til!

Jenter som er bestevenninner med homser kalles visst 'fags' i miljøet.

I fremtiden? Jeg gjør ikke det av dags dato. Selv om jeg deltar på jentekveld en gang i blant. DERFOR vil jeg ikke la meg bli satt i bås.

Vel, det samme sier jo rasister som en gang iblant synes det er ok å arrangere en "renn hvit kveld"...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...