Gå til innhold

Den verste programlederen?

Anbefalte innlegg

Hvem er den verste programlederen du vet om da? Mannlig og kvinnelig?

Kvinnelig må være hun der som har ordjakten eller hva i huleste det heter på formiddagene. Har ikke sett det så mange ganger akkurat ettersom om jeg ikke er hjemme til de tider.

Mannlig må være Tommy Steine. Særlig i det talentløse programmet han hadde i høst. Pjuk! For en kronidiot!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135677-den-verste-programlederen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

12

• Dorthe

6

• Pappa Bjørn

5

• Dory

5

Mest aktive i denne tråden

Tommy Steine er da _den_ sjarmklumpen. Syns han er så skjønn atte. :-)

Jeg liker ikke Dorte Skappel eller Skavland.

Jon Almås liker jeg, men damer ... hmmm .. aner ikke hvem jeg kunne fremheve der.

Likte Tommy Steine sånn passe, så verre og så når det programmet kom i høst fikk jeg han heeeelt i vrangstrupen.

Tommy Steine er da _den_ sjarmklumpen. Syns han er så skjønn atte. :-)

Jeg liker ikke Dorte Skappel eller Skavland.

Jon Almås liker jeg, men damer ... hmmm .. aner ikke hvem jeg kunne fremheve der.

Dorthe Skappel liker ikke jeg heller. Ho blir litt for mye utstillingsdokke!

Dan Børge Akre har utgått på dato altså. Og Dorthe Skappel er bare deilig der hun sitter.

Dan Børge er det lenge siden jeg har sett noe til - men så ser ikke jeg så voldsomt mye på NRK heller. Har han noen program nå?

Vet du foressten hvor lenge det bymuseet vi snakket om er åpent? Var der i seks-tiden forrige søndag, men det så mørkt og stengt ut.

Annonse

Dan Børge er det lenge siden jeg har sett noe til - men så ser ikke jeg så voldsomt mye på NRK heller. Har han noen program nå?

Vet du foressten hvor lenge det bymuseet vi snakket om er åpent? Var der i seks-tiden forrige søndag, men det så mørkt og stengt ut.

Har ikke han et lørdagsprogram på NRK akkurat nå? Følger ikke helt med men jeg havner ikke på ham som programleder for tiden.

Her er nettsidene til bymuseumet

http://www.oslobymuseum.no/default.asp?chapterID=1000

Hm... Listen er lang:

Mannlige:

1.Dan Børge, oppbrukt og kjedelig

2. Tande Patetisk, det samme

3.Skravlan, les innlegget lenger ned

Kvinnelige:

1. Dorthe Skappel, dum og deilig juba juba...

Hm... kommer ikke på flere

Tande P er faktisk verre enn Dan Børge.

Jeg får spasmer av han som er progamleder for Autofil. Helt seriøst, hvis han er sånn i virkeligheten også ville jeg blitt hysterisk hvis jeg måtte tilbringe to minutter i hans selskap!

På en delt andreplass kommer Tande P, Dorthe og han ene som leder Ordjakten.

Jeg får spasmer av han som er progamleder for Autofil. Helt seriøst, hvis han er sånn i virkeligheten også ville jeg blitt hysterisk hvis jeg måtte tilbringe to minutter i hans selskap!

På en delt andreplass kommer Tande P, Dorthe og han ene som leder Ordjakten.

Han i Autofil er skikkelig glad-kristen og jeg har hørt han er helt lik i virkeligheten.

Annonse

Tande P, helt alvorlig. Jeg klarer bare ikke han der. Synd for mange av de programmene han har ledet kunne vært skikkelig bra med en annen programleder.

Mvh

Jeg synes han egentlig er grei nok. Sikkert pga nostalgien jeg føler - lørdagskveld hjemme hos mamma og pappa med kjernefamilien, god mat og godt. Den gang da :o)

Kizza1365380506

Jeg synes han egentlig er grei nok. Sikkert pga nostalgien jeg føler - lørdagskveld hjemme hos mamma og pappa med kjernefamilien, god mat og godt. Den gang da :o)

Synd at de bruker programlederne så mye at vi blir lei av dem. Senkveld med Thomas og .... er ett eksempel. De var morsomme i Idol, men ikke i senkveld. Men jeg er nok ganske alene om å synes det. Kanskje jeg er blitt for gammel for slik humor.

Mvh

Synd at de bruker programlederne så mye at vi blir lei av dem. Senkveld med Thomas og .... er ett eksempel. De var morsomme i Idol, men ikke i senkveld. Men jeg er nok ganske alene om å synes det. Kanskje jeg er blitt for gammel for slik humor.

Mvh

Det senkveldprogrammet er jo et fælt program. Det er overhode ikke sebart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...