Gå til innhold

Den verste programlederen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

12

• Dorthe

6

• Pappa Bjørn

5

• Dory

5

Mest aktive i denne tråden

Tande P *grøss* (og i det jeg skrev det satte gubben på Hodejegerne *hyyl*), Dan Børge, Fredrik Skabblan, Dorthe Skappel

Ellers syns jeg Senkveld med Thomas og Harald er rimelig kjedelig (de var langt bedre som programledere for Idol), Tommy Steine var altfor masete som programleder for det popshowet. Hmm..er sikkert flere, men de jeg ikke liker som programledere dropper jeg også å se.

Annonse

Ikke få meg til å begynne da... Vel, jeg kan ikke fordra Ivar Dyrhaug. Han er ikke hipp og kul lenger, så hvorfor late som? Det blir akkurat som Lønn-Arnesen i sin tid, som var undomsbossen i ti i skuddet i 30 år, og da han endelig skjønte han var for gammel endte han opp på Da CApo. Et slikt alternativ burde Ivar få også.

Dorthe skappel skal trykke frem trynet sitt uansett, Harald Rønneberg fremstår som en stressa ungdomsskoleelev som vil sjarmere alle komfirmantjentenen.

Også rikslespa, hun derre fæle filmdama.*Grøsser*

ja, brita i magasinet.... æsj, hun er grunnen til at jeg ikke ser på det

Annonse

Tidenes verste må ha vært han som var programleder for lysthuset på TV Norge. Jeg trodde i et halvt år at han køddet før jeg fant ut at slik han oppførte seg og fremsto, ja det var faktisk slik han var.

Han har blitt parodiert på mange måter tror jeg. Maken til vits. Så ut som en bruktbilselger i Donald.

Tror virkelig at jeg har gått glipp av noe, for jeg aner ikke hvem du snakker om. Har du opptak å låne meg...?

Han jobber fortsatt i sportsavdelingen i TV2, men får ikke lov å kommentere fotballkamper.

Vel, når kommentatoren sier noe så genialt som: " Ja, så ble altså sluttresultatet i kampen 1-0. Ja dere, der ser vi hvor viktig det faktisk er å score mål i en fotballkamp."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...