Gå til innhold

Den verste programlederen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kizza1365380506

12

• Dorthe

6

• Pappa Bjørn

5

• Dory

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest lis@bet

Ikke få meg til å begynne da... Vel, jeg kan ikke fordra Ivar Dyrhaug. Han er ikke hipp og kul lenger, så hvorfor late som? Det blir akkurat som Lønn-Arnesen i sin tid, som var undomsbossen i ti i skuddet i 30 år, og da han endelig skjønte han var for gammel endte han opp på Da CApo. Et slikt alternativ burde Ivar få også.

Dorthe skappel skal trykke frem trynet sitt uansett, Harald Rønneberg fremstår som en stressa ungdomsskoleelev som vil sjarmere alle komfirmantjentenen.

Også rikslespa, hun derre fæle filmdama.*Grøsser*

Brita? Hun er jo råkul! Også målte hun meg skikkelig med blikket sist jeg så henne nede i byen.. ;-)

Annonse

Gjest Tristelin@

Dan Børge har noe over seg som jeg ikke liker rett og slett.

Og av en eller annen grunn så er jeg ikke veldig glad i hun der Nadia Hasnoui (glem stavemåte.. dere vet hvem jeg mener) og hun der dama til Per Abel som leder noe forbrukergreier. Får angst når jeg ser henne på TV. Eller det er kanskje ikke Abels dame, men en annens kjendis. De er 'inne' med de kongelige iallefall. hehe... Det nye hoffet altså.

Men Dorthe som alle rakker ned på har ikke jeg noe imot. Hun er jo så dum at hun er ufarlig. Men hyggelig og grei er hun jo da. Og alle som er så pene er jo klar over det, så hvorfor være misunnelig på det?

Gjest Tristelin@

Og av en eller annen grunn så er jeg ikke veldig glad i hun der Nadia Hasnoui (glem stavemåte.. dere vet hvem jeg mener) og hun der dama til Per Abel som leder noe forbrukergreier. Får angst når jeg ser henne på TV. Eller det er kanskje ikke Abels dame, men en annens kjendis. De er 'inne' med de kongelige iallefall. hehe... Det nye hoffet altså.

Men Dorthe som alle rakker ned på har ikke jeg noe imot. Hun er jo så dum at hun er ufarlig. Men hyggelig og grei er hun jo da. Og alle som er så pene er jo klar over det, så hvorfor være misunnelig på det?

Jeg glemte hun der skrika som var med Lønning og SVen O. på fisketur. Glemt navnet. Var moro to ganger og så ble jeg drittlei. Synnøve var det vel? Som lot Jagland ta på puppene. Uredd er'a da, men det er noe irriterende over henne også.

Så henne i Oslo i dagslys, hun så myyyyyye hyggeligere ut da forresten. Mer normal. Mye penere også. Kjente henne nesten ikke igjen jeg. Men TV-utgaven av henne er 'blæh' når fjeset er i ruta mer enn fem minutter.

Gjest Big Mac

?

Per Aabel døde jo for 4-5 år siden, 97 år gammel?

Gjest Tristelin@

Synd at de bruker programlederne så mye at vi blir lei av dem. Senkveld med Thomas og .... er ett eksempel. De var morsomme i Idol, men ikke i senkveld. Men jeg er nok ganske alene om å synes det. Kanskje jeg er blitt for gammel for slik humor.

Mvh

De prater jo så en får assosiasjoner til unger og folk som er åndssvake og utviklingshemma de to der.

I Idol kunne det gå an, konseptet ble bra, men IKKE som bærekraftige programledere for SITT program. Gud så tamt DET ble.

Annonse

Gjest Tristelin@

?

Per Aabel døde jo for 4-5 år siden, 97 år gammel?

Det var dama til han Per-fyren jeg var ute etter. Heter ikke han der halvnarkomane popstjerna Per Abel da?

Per Aabel var forresten slitsom å høre på han også. Er visst i det kritiske hjørnet i dag jeg!

Gjest Tristelin@

Det var dama til han Per-fyren jeg var ute etter. Heter ikke han der halvnarkomane popstjerna Per Abel da?

Per Aabel var forresten slitsom å høre på han også. Er visst i det kritiske hjørnet i dag jeg!

Jeg gir opp! Hue virker ifkke! MORTEN Abel er det selvfølgelig. Kanskje det er meg som er åndssvak (brukte karakteristikken i et annet innlegg)i steden. Skal ikke se bort ifra det...

Kizza1365380506

De prater jo så en får assosiasjoner til unger og folk som er åndssvake og utviklingshemma de to der.

I Idol kunne det gå an, konseptet ble bra, men IKKE som bærekraftige programledere for SITT program. Gud så tamt DET ble.

Enig. Ble litt overrasket da jeg leste i avisen eller var det programbladet hvor mange seere de hadde. Både de og Team Antonsen. Det viser bare hvor forskjellige folks smak er.

Mvhh

Kizza1365380506

men team antonsen er jo råbra da.

Nei, der tar du feil. Enkelte innslag er bra men sjenerelt sett absolutt idiotisk. Men som sagt ungdommene her synes det er bra. Så her kommer jeg kanskje litt til kort. Men jeg er ikke alene. Og jeg prøver å se hva ungdommen liker siden jeg jobber med ungdommer. Som jeg fulgte med i barneprogrammene når ungene var små. Nå har jeg ikke peiling på hva som går på barnetv.

Ulike interesser på ulike stadier i livet.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...