Gjest TIGA Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Finner 2 Rosa Bleie i telefonkatalogen, mulig det er samme dama. du kødder , må le, det går vel ikke ann? 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hva synes du om Steve Peak? :-) hahaa 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hong Olav.' ;oD Sikker på det ikke er Harald som har stavet det feil? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 En som ringte til jobben og presenterte seg som Ann Ahlquist. Ellers er Kai Jack et ganske kjipt navn. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 En som ringte til jobben og presenterte seg som Ann Ahlquist. Ellers er Kai Jack et ganske kjipt navn. Stakkars Ann! *flire* 0 Siter
Gjest Veslefrikk med fela Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 I gamle dager fantes det mennesker som døpte døtrene sine Toaletta, Servanta eller Rullegardina. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har en nabo som heter Jim-John. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 I gamle dager fantes det mennesker som døpte døtrene sine Toaletta, Servanta eller Rullegardina. Jøss - er det sant:-/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Stakkars Ann! *flire* Hehe, jeg sleit litt med å holde meg alvorlig, skal innrømme det. ;o) 0 Siter
Gjest Veslefrikk med fela Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jøss - er det sant:-/ Ja, vissnok. Slike ting som klosetter og servanter, som vi ser på som en selvfølge i dag, ble sett på som fantastiske oppfinnelser da de kom i folks hjem for første gang. Så fantastiske at man oppkalte barna etter det. Forresten synes jeg Chlamydia er et veldig fint ord. Men man kan nesten ikke bruke det som jentenavn ;-) 0 Siter
miramix Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jeg gikk på videregående med en som het Cliff Kristian (legg spesielt merke til følgende smakfulle detalj: Cliff med "c" og Kristian med "k":-) 0 Siter
Gjest emi records Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 eller Steve Cook? Og vi har en skarp kniv i skuffen! Velkommen etter. 0 Siter
soleil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hørte en gang en hitorie om to som møttes for første gang og skulle hilse på hverandre. De håndhilste og sa etternavnene sine som var Suhr og Glad. Begge fikk seg visst en god latter ) Var et par som giftet seg for en stund siden som faktisk het Pihl og Bue. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.