huufsa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett? Da svarte jeg: Nei, jenta mi, det her er ikke bra, du har enda mye og lære. Er det det du sier pappa, sa hun. Nei, det korrekte er, Sier du det, sa jeg. Og så begynte jeg og eksprimentere med store og små bokstaver, og vi var der! SierDuDet blei skapt! Her glimtet det igjennom en forholdsvis dårlig humor, SierDuDet... 0 Siter
huufsa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Det var en kompis av meg som alltid (når han var full) kalte meg for hufse-tufsa si'... 0 Siter
snilen Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Prøvde å finne et nick som ikke passet på meg, sånn at kunne være mest mulig anonym liksom jeg... Men jeg har alltid likt sniler da, og så sier jeg ikke snegle. (men jeg spiser snegler.) 0 Siter
Anki Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Kort fortalt - veldig dårlig oppfinnelse Forkortelse for navnet mitt... 0 Siter
Anki Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Her glimtet det igjennom en forholdsvis dårlig humor, SierDuDet... *underskriver her* 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett? Da svarte jeg: Nei, jenta mi, det her er ikke bra, du har enda mye og lære. Er det det du sier pappa, sa hun. Nei, det korrekte er, Sier du det, sa jeg. Og så begynte jeg og eksprimentere med store og små bokstaver, og vi var der! SierDuDet blei skapt! Herregud, så teit skrevet ! 0 Siter
Tinúviel Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Fra Ringenes Herre. Ei rå alvedame med mye power! 0 Siter
favn Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett? Da svarte jeg: Nei, jenta mi, det her er ikke bra, du har enda mye og lære. Er det det du sier pappa, sa hun. Nei, det korrekte er, Sier du det, sa jeg. Og så begynte jeg og eksprimentere med store og små bokstaver, og vi var der! SierDuDet blei skapt! Dette tviler jeg på er den originale SierDuDet. Han sier mye rart, men er ikke gal. 0 Siter
cecily Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Dette tviler jeg på er den originale SierDuDet. Han sier mye rart, men er ikke gal. men det går jo ikke an å late som en er noen andres nick, får jo til svar at det er opptatt. må være et forsøk på å være morsom, et utrolig dårlig forsøk! 0 Siter
cecily Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 men det går jo ikke an å late som en er noen andres nick, får jo til svar at det er opptatt. må være et forsøk på å være morsom, et utrolig dårlig forsøk! har ikke prøvd selv altså, selv om det kunne høres sånn ut. men det var jo på den måten jeg kom fram til mitt eget nick, de andre jeg kom på før cecily var opptatt. 0 Siter
Rubia Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Nicket bare kom til meg en gang jeg hadde sex med min datter på 9. Hun spurte meg: Pappa, er det her rett? Da svarte jeg: Nei, jenta mi, det her er ikke bra, du har enda mye og lære. Er det det du sier pappa, sa hun. Nei, det korrekte er, Sier du det, sa jeg. Og så begynte jeg og eksprimentere med store og små bokstaver, og vi var der! SierDuDet blei skapt! Må henge meg på favns innlegg her... har SDD virkelig så smakløs humor ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.