Gå til innhold

Er det noen som kan hjelpe???

Anbefalte innlegg

Se også innlegget under her.

Det er ikke bare VG det gjelder, men overalt. Jeg bare oppdaget det da jeg leste VG.

Jeg har fått en utrolig minimalistisk stil, og jeg er ikke fornøyd med den.

Ingen knapper å klikke på, nesten ingen illustrasjonsbilder. På linjen helt nede står det "laster ned bildet osv", eller "59 elementer gjenstår". Problemet er at de aldri blir lastet ned.

Hva er jeg har gjort, og hvordan gjør jeg det om?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135728-er-det-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselig funker alt igjen!?!Problemet begynte igår, og ingen forsøk på å ordne det har hjulpet. Så plutselig uten at jeg gjorde noe som helst...

Jaja, må vel være glad til, men det hadde vært hyggelig å vite hva det var som forårsaket det hele.

Plutselig funker alt igjen!?!Problemet begynte igår, og ingen forsøk på å ordne det har hjulpet. Så plutselig uten at jeg gjorde noe som helst...

Jaja, må vel være glad til, men det hadde vært hyggelig å vite hva det var som forårsaket det hele.

Har du Norton? Kan være at den stoppa en del tenker jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...