Gå til innhold

Får en studentrabatt hvis en er over 35 år?

Anbefalte innlegg

Gjest desentralisert

Bare lurer fordi at jeg var borti at "gamle" studenter ikke fikk rabatt. Skal kanskje ta desentralisert utdanning (4 år) og må reise med båt/fly og da kan det jo fort bli dyrt hvis en ikke får rabatt. Noen som vet og hvor mye rabatt det isåfall er snakk om?

Fortsetter under...

Gjest desentralisert

Du får ikke studentrabatt hvis du er over 35. Urettferdig, ikke sant?

Ja det er jo utrolig urettferdig. Vi har vel ikke bedre råd enn de yngre eller? Iallefall ikke jeg med 4 barn. Studielån/stipend er jo ikke mye å leve av da. Trp hvorfor reglene er slik egentlig? Nå først får jeg tid til å begynne å studere da jeg har prioritert barn først og er passert 35 år. Tenk at jeg er for gammel....

Annonse

Ja det er jo utrolig urettferdig. Vi har vel ikke bedre råd enn de yngre eller? Iallefall ikke jeg med 4 barn. Studielån/stipend er jo ikke mye å leve av da. Trp hvorfor reglene er slik egentlig? Nå først får jeg tid til å begynne å studere da jeg har prioritert barn først og er passert 35 år. Tenk at jeg er for gammel....

Tja, kanskje de regner med at du har en mann du kan leve på?

Eller at du har spart noen hundretusen i banken?

Idiotisk er det åkke som :o)

Gjest desentralisert

Tja, kanskje de regner med at du har en mann du kan leve på?

Eller at du har spart noen hundretusen i banken?

Idiotisk er det åkke som :o)

Ikke har jeg mann å leve på (han er gjeldsslave) og ikke har jeg spart særlig mye )0:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...