Gå til innhold

Favoritt stilling.........

Anbefalte innlegg

Gjest gamlebarbie
Skrevet

foran PC-en?

Jeg har en herlig stressless som jeg sitter i, med et lite bord som jeg kan ha musa på.

Hva med deg??

;-)

Skrevet

På en hard pinnestol med musa godt inni hånda, ved siden av tastaturet...

Gjest gamlebarbie
Skrevet

På en hard pinnestol med musa godt inni hånda, ved siden av tastaturet...

Uh, hørtes vondt ut.........

for musa.......................

hehe

Skrevet

Har vanlig skrivebord med stol til, trådløs mus.

Men klarer ikke sitte med bena på gulvet...sitter i yogastilling, eller med et ben under baken eller et bøyd slik at jeg kan hvile armen på kneet...

slik at jeg sitter ganske så bra alikavel :)

(Forøvrig klarer jeg ikke sitte med bena på gulvet når jeg spiser middag engang...sitter i yoga da også...he he )

Skrevet

Skulle gjerne hatt det litt mer behagelig... Sitter i en gammel dårlig kontorstol med altfor lite benplass og altfor liten plass til armene.

Skrevet

Har en helt vanlig kontorstol på og sitter som oftest rett opp og ned. Hvis samboeren min ikke sitter ved sitt skrivebord som er rett ved siden av, hender det gjerne at jeg sitter med bena oppå hans stol.

Skrevet

Sitter ved et overfylt skrivebord, som akkurat er plass til laptopen. Har en vanlig kontorstol. Her sitter jeg på en liten gang. Håper vi får kjøpe oss hus snart!

Skrevet

"som jeg sitter i, med et lite bord som jeg kan ha musa på."

Nå fikk jeg et rimelig rart bilde inne i hodet her...

"................."

Gjest gamlebarbie
Skrevet

"som jeg sitter i, med et lite bord som jeg kan ha musa på."

Nå fikk jeg et rimelig rart bilde inne i hodet her...

"................."

Prozak, ja, det skjønner jeg. Kan jo si det slik at jeg ikke er noen dyremishandler......LOL

Gjest Tristelin@
Skrevet

Sitter i stua, med ÅC'n på et lite bord jeg har arva. Stolen er en vanlig spisestuesol med polstret sete da. Så godt og mykt. Og BARE PC'n på bordet, ikke annet rot!

Skrevet

Jeg har pc'n på et gammelt bord jeg har fått, og sitter rett opp og ned på en kontorstol foran den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...