Rubia Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 http://www.nobodyhere.com/justme/nose.here Jaggu mye rart på nett.... 0 Siter
Rubia Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Fikk alle prøvd? Fikk du det ikke til ? Makan til rariteter man skal falle over på en nettrunde 0 Siter
nynne Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hvordan i all verden kommer du over sånt??? passe artig. 0 Siter
Rubia Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Hvordan i all verden kommer du over sånt??? passe artig. Ja det kan du spørre om... Jeg surra litt i sta og fant en link til "snodig" eller no sånt og tenkte jeg skulle sjekke hva det var... Trykket på noen av sidene som sto der og vips...plukke nesehår... Kan du fatte hva som er pointen med slike sider ? Rart skal det være 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 *ler* Den der fikk jeg noia av. Det kiler i nesa og tårene spretter fram! Nå fikk jeg lyst til å gå løs på nesa til gubben ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 *ler* Den der fikk jeg noia av. Det kiler i nesa og tårene spretter fram! Nå fikk jeg lyst til å gå løs på nesa til gubben ;o) Hehe... Har sett meg ut et par hår jeg også som jeg gjerne kunne nappet. Men tror ikke forslaget blir tatt imot spesielt godt. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hehe... Har sett meg ut et par hår jeg også som jeg gjerne kunne nappet. Men tror ikke forslaget blir tatt imot spesielt godt. Det er da mye mindre smertefullt å klippe enn å nappe. "........................" 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 hehe... Denne fikk nå iallefall fram latteren hos meg da! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Hehe... Har sett meg ut et par hår jeg også som jeg gjerne kunne nappet. Men tror ikke forslaget blir tatt imot spesielt godt. For ikke å snakke om i ørene da!! Har ymtet frampå om å kjøpe sånn derre kombinert nese- og ørehårsfjerner, men forslaget har ikke akkurat blitt tatt vel i mot ;o) Hmm, han sover veeeldig tungt om natta, så.... *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.