Gå til innhold

Makrell i tomat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

6

• favn

3

• nanna

2

• maiken76

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Makrellboksene føyer seg svært godt inn i pietismens verden. Stygg og uten noen form for tiltrekning angående design, umulig å åpne uten søl, det er veeeeeldig sunt, men ikke riktig fullt så godt.

Ok, den 'vanlige' sorten (Stabburet?) er ikke så verst i passe doser.

Men så kom det en annen og mindre boks, hva har skjedd med makrellen der? Istykkermoset, ekkel konsistens og med regelrett forjæ... smak.

Du kan velge, om du vil ha den moset eller i biter eller med salsa....i den lille boksen -følg med'a! :-)

Spiser du det med fingrene? :)

hehe - i dag igjen sto jeg der med den laaange plast-brødposen med boksen langt nedi. Man klarer fakta meg ikke å ta ut en sånn boks uten å få noe på fingrene. Så begynte jeg å ta på brødskiva, og da MÅ man faktisk også hjelpe til litt med fingrene, for fiskestykkene ramler alle veier. Så tok jeg og vasket hendene i kaffe *snuser* joda - lukta er søkk vekk den! .) - - så spiste jeg maten med kniv og gaffel. Gubben så rart på meg, og lurte på om jeg ikke skulle kjøpe meg sånne operasjonshansker også! hehe

Men slank blir jeg! *s*

hehe - i dag igjen sto jeg der med den laaange plast-brødposen med boksen langt nedi. Man klarer fakta meg ikke å ta ut en sånn boks uten å få noe på fingrene. Så begynte jeg å ta på brødskiva, og da MÅ man faktisk også hjelpe til litt med fingrene, for fiskestykkene ramler alle veier. Så tok jeg og vasket hendene i kaffe *snuser* joda - lukta er søkk vekk den! .) - - så spiste jeg maten med kniv og gaffel. Gubben så rart på meg, og lurte på om jeg ikke skulle kjøpe meg sånne operasjonshansker også! hehe

Men slank blir jeg! *s*

Ja, med så mye jobb for å få i seg en eneste liten skive, blir man nødvendigvis slank.

Spiser du suppe med gaffel, også?

*knegg*

;o)

Annonse

Men slank blir jeg! *s*

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...