Gå til innhold

Hvorfor svarer folk det samme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

still5barnsmor

helt greit....men noen ganger vil jeg tro at hvis du ser på klokkeslett for posting så er de sendt samtidig....du vet isdn og modem bruker laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid....

ellers enig..

klems

he,he skjønner....jeg var sikker på å være første mann og vips! så var vi tre

;-)

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Mange svarer det samme for å vise at det er mange som er enig/uenig i en sak.

Hvis en provokatør skriver noe som er helt på jordet, kommer det 100 protester nettop for å vise at h*n er helt på jordet. Noen skjønner ikke poenget etter bare ett innlegg heller.

Hvis det f.eks. er et spørsmål om folks meninger, som "er Nokia et bra mobilmerke", så er det jo greit om mer enn én person sire hva han/hun synes. Gjelder det derimot et faktaspørsmål synes jeg det er ganske dumt når flere (med lang tid mellom innleggene) svarer akkurat det samme. Er det for å bevise at de også vet svaret?

Annonse

På spørsmål hvor kun et svar er riktig, kommer det gjerne både to og tre ulike svar. Da gjentar jeg gjerne det riktige, slik at spørreren kan gå ut fra at at det som flest svarer er rett.

Hvis 10 svarer at 2+2=5 og 9 svarer at 2+2=4, er rett svar 5 iflg din "logikk". Eller…?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...