Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er en mann på 27 som sliter med inkontinens, bruker Destrusitol og bind/bleier til hjelp noen ganger.

Det er imidlertidig slik at etter Destrusitolen , så har det blitt vanskeligere for meg å late vannet , det kan hende at jeg må vente lenge og evt gi opp til slutt.Hva kan evt hjelpe for å kunne late vannet ?

Finnes det noen vanndrivende medisiner eller noe som gjør at blæremuskulaturen slapper av ?

Mvh 1976

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135896-vanndrivende-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Detrusitolen skal jo virke avslappende på blæremusklaturen. Jeg bruker det pga at jeg har overfølsom blære.

Jeg tror du burde spørre legen din, for og ta vanndrivende medisiner når en sliter med inkontinens er ikke bra. Det kan øke problemet. Jeg ville tatt en tur til legen og tatt opp problemet, han bør jo ha ett godt råd eller kunne endre medisineringen din.

Håper dette hjelpte deg litt.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...