Mr Kahn Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Slike som deg gidder eg ikkje argumentere med. Det er nok å stemple deg som hjernedaud. Etter dei siste nyhetsmeldingane å døme står det elles til liv for Buskefaen over there, om det kan vera noko trøyst. Han blir oppfatta som sårbar, men diverre ikkje dødeleg såra. Eg skulle sjølvsagt ynskje at krapylet blir kjeppjaga frå kvithuset, men betringa ville nok i så fall mest bli av kosmetisk art. Alle amerikanske presidentar etter Lincoln har vore noko faens pakk som berre har påført omverda plager og ulemper, og kvifor skulle ein stille større voner til valet nå ? Det beste ville vera om kontinenta på den vestlege halvkula sakk i havet. ...om du vil diskutere eller ikke, mener jeg. «Argumentene» dine skal det ikke stå på å parkere på sidelinjen. Å stemple meningsmotstandere som hjernedøde er jo en grei måte å slippe unna på, men det sier jo mer om din tilårskommenhet enn om min hjerneaktivitet. Ditt USA (og jødehat) er vel en ryggmarksrefleks som sitter genfestet i de fleste ortodokse marxister og medlemmer av den totalitære familien, så der er det vel lite jeg kan gjøre. Men hvis ikke webmaster er like rød (og krakilsk) som deg, så kan du forvente flere kommentarer fra meg i fremtiden. Og dine innsigelser vil fortsatt være velkomne; you make me look like a f**** genious! *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135897-bush-kjemper-for-sitt-politiske-liv/page/2/#findComment-846889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.