Gå til innhold

Bush kjemper for sitt politiske liv

Anbefalte innlegg

Slike som deg gidder eg ikkje argumentere med. Det er nok å stemple deg som hjernedaud.

Etter dei siste nyhetsmeldingane å døme står det elles til liv for Buskefaen over there, om det kan vera noko trøyst. Han blir oppfatta som sårbar, men diverre ikkje dødeleg såra.

Eg skulle sjølvsagt ynskje at krapylet blir kjeppjaga frå kvithuset, men betringa ville nok i så fall mest bli av kosmetisk art. Alle amerikanske presidentar etter Lincoln har vore noko faens pakk som berre har påført omverda plager og ulemper, og kvifor skulle ein stille større voner til valet nå ?

Det beste ville vera om kontinenta på den vestlege halvkula sakk i havet.

...om du vil diskutere eller ikke, mener jeg. «Argumentene» dine skal det ikke stå på å parkere på sidelinjen.

Å stemple meningsmotstandere som hjernedøde er jo en grei måte å slippe unna på, men det sier jo mer om din tilårskommenhet enn om min hjerneaktivitet.

Ditt USA (og jødehat) er vel en ryggmarksrefleks som sitter genfestet i de fleste ortodokse marxister og medlemmer av den totalitære familien, så der er det vel lite jeg kan gjøre.

Men hvis ikke webmaster er like rød (og krakilsk) som deg, så kan du forvente flere kommentarer fra meg i fremtiden. Og dine innsigelser vil fortsatt være velkomne; you make me look like a f**** genious!

*humrer*

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...