Gå til innhold

Hvordan kvitt tomatsaus på klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

still5barnsmor

Kanskje en idé kan være å vaske den?

ha,ha vennen

Jo, men hvordan...når jeg slenger bodyene til jenta i vask med slike flekker på så er de fine og rød etterpå....utrolig seig den tomatfargen...må vel være noe smart å gjøre FØR jeg hiver den i vask

Ellers takk for et ganske så opplysende råd *ler*

klems fra

Gjest gamlebarbie

ha,ha vennen

Jo, men hvordan...når jeg slenger bodyene til jenta i vask med slike flekker på så er de fine og rød etterpå....utrolig seig den tomatfargen...må vel være noe smart å gjøre FØR jeg hiver den i vask

klems fra

Har du prøvd å gni zalo på? Du må gni godt inn, og skylle i kaldt vann. KAN hjelpe...:-)

ha,ha vennen

klems fra

Flekkfjerningstips her:

http://www.omo.no/omo.no/phpframeset_undermenu.php?et=undersidemenu/Top1_3.htm&to=flekkguiden/top2c.htm&tre=flekkguiden/Maintop3_1.htm&fire=flekkguiden/flekkguiden.htm

Annonse

ha,ha vennen

klems fra

Hvordan? Det skulle vel ikke være verre enn å skylle av det området flekken er før du vasker hele plagget? Mildt Zalo-vann er en grei flekkfjerner også.

still5barnsmor

Den er lagt til i favoritter!!! Kan anvendes stadig vekk på de flekksugende ungene mine (tiltrekker seg alt som ikke går av...)

Altså da blir det rustfjerner eller oksalsyre(hva nå det er...)

Hjerteligst fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...