Ulv I Faarikaal Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Du er smart du, hvordan vet du dette?Har du utdannelse innen data eller bare naturlige evner/intresser? Jeg har gravet meg gjennom tusenvis av sider og en haug serti-fiseringer i årevis. Har glemt det meste, men noe husker jeg. 0 Siter
Gjest datanerd? Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jeg har gravet meg gjennom tusenvis av sider og en haug serti-fiseringer i årevis. Har glemt det meste, men noe husker jeg. Jassåja, en sånn liten eksdatanerd altså? ; ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jassåja, en sånn liten eksdatanerd altså? ; ) En datanerd som kun nerder for penger, jeg kunne solgt dasspapir hvis det var mer penger i det. 0 Siter
Gjest HvaDuVil Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 En datanerd som kun nerder for penger, jeg kunne solgt dasspapir hvis det var mer penger i det. Ja, da har du den rette innstillingen iallefall:) Øh, kunne du ha solgt deg selv også om du tjente penger på det?*s*Hvis du er salgbar da(ikke alle som er det heller,tror jeg!Uten å ha dekning for den uttalelsen altså :o/ ) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Ja, da har du den rette innstillingen iallefall:) Øh, kunne du ha solgt deg selv også om du tjente penger på det?*s*Hvis du er salgbar da(ikke alle som er det heller,tror jeg!Uten å ha dekning for den uttalelsen altså :o/ ) Jeg har solgt skrotten min til vitenskapen?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.