Gå til innhold

Når nick blir utestengt her

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Du er smart du, hvordan vet du dette?Har du utdannelse innen data eller bare naturlige evner/intresser?

Jeg har gravet meg gjennom tusenvis av sider og en haug serti-fiseringer i årevis.

Har glemt det meste, men noe husker jeg.

Fortsetter under...

Gjest HvaDuVil

En datanerd som kun nerder for penger, jeg kunne solgt dasspapir hvis det var mer penger i det.

:)

Ja, da har du den rette innstillingen iallefall:)

Øh, kunne du ha solgt deg selv også om du tjente penger på det?*s*Hvis du er salgbar da(ikke alle som er det heller,tror jeg!Uten å ha dekning for den uttalelsen altså :o/ )

Ulv I Faarikaal

Ja, da har du den rette innstillingen iallefall:)

Øh, kunne du ha solgt deg selv også om du tjente penger på det?*s*Hvis du er salgbar da(ikke alle som er det heller,tror jeg!Uten å ha dekning for den uttalelsen altså :o/ )

Jeg har solgt skrotten min til vitenskapen?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...