Gå til innhold

Hvor er bilnøklene mine del 3

Anbefalte innlegg

Gjest musmusa

Jeg har fremdeles ikke funnet nøklene mine...enda snøen har forsvunnet og de er heller ikke på gårdsplassen. Et forslag som er kommet kan være rett og det er om/hvis/kanskje de har falt i søpla og borte forever....

Idag gikk den tunge turen for å skaffe nye nøkler..Så var det de to bilene da..De kunne ikke lage wolsvagen nøkler og ikke mercedesnøkler....Derfor gikk turen til en mercedesforhandler og der kom mitt andre (tredje eller hvor jeg har kommet) nederlag. Ny nøkkel måtte bestilles fra Tyskland og kostet ikke mindre enn 1500kr!!!!!!!!!!!!!!Og når jeg kom hjem har det kommet årsavgift på to biler til nesten 6000,-.........Nå må jeg nok selge wolsvagen for å ha råd til nye nøkler og det værste av alt er at jeg får nok ikke så mye for den at det dekker årsavgift og nøkler tilsammen..:0\

Skal jeg le eller gråte nå!?:0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135916-hvor-er-biln%C3%B8klene-mine-del-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest musmusa

Stakkars deg. Det var skikkelig tragikomisk. Skikkelig uheldig. Let en gang til da.....

Du må lete i første rommet hvor du eventuelt har lagt fra deg noe annet og titte under og bak ting.

Gudd løkk.

Tænk yu, men har lett ei uke (det positive er at jeg har fått rydda overalt, skuffer og skap og sko og klær) Så da skal det ikke være så vanskelig å hvis jeg "mister" dem neste gang..!?..:0)

Tænk yu, men har lett ei uke (det positive er at jeg har fått rydda overalt, skuffer og skap og sko og klær) Så da skal det ikke være så vanskelig å hvis jeg "mister" dem neste gang..!?..:0)

Da er nok søpla det som er mest sannsynlig.

Sorry :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...