Gå til innhold

Forelsket!!!! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Kizza1365380506

6

• Dorthe

5

• kakki1365380609

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg

Det funker kanskje fordi hun kan være interessert i deg også. Det kan du ikke vite før du har spurt.

Men jeg skjønner deg. Har vært ungdom selv en gang.

Mvh

Det er jammen ikke lett. Og jeg da som ikke turte å spørre jenter om å bli med ut da jeg var 16 engang.

Nei, jeg lar det heller være.

nei! ikke la det være da!

få til en fest eller noe. det er bare en fordel å ikke fortelle henne at du er forelsket, så du trenger ikke være nervøs for "innrømmelsen". snakk med henne, trenger ikke be henne ut en gang, men bli kjent og snakk om løst og fast. kanskje hun også er nervøs og venter på ditt initiativ.

skjønner godt hvordan du har det. husker veldig godt første gang jeg tok første skritt med en gutt, sendte melding og ba ham ut. hadde fått nr av en venninne av en venninne av ham. skrudde av lyden i to timer etter jeg hadde sendt meldingen, var så flau c",) men han ble med ut....

den som intet våger intet vinner

Det er ikke så ofte fester her siden den som har plass har flyttet.

Nei, det var nok en vakker drøm.

Det er valentine's day på lørdag. Da er det lov å sende bamse på sms.. det synes hun sikkert er søtt! Men du må jo føle at du står for det og, da. :-)

Jeg liker henne kjempegodt jeg, Det er idag da jeg så henne og hilste på henne at jeg likte smilet hennes.

Åååå... kan man ikke for alltid være baby og slippe slike ting?

Annonse

Gjest lis@bet

Jeg liker henne kjempegodt jeg, Det er idag da jeg så henne og hilste på henne at jeg likte smilet hennes.

Åååå... kan man ikke for alltid være baby og slippe slike ting?

det jeg mente med å stå for det, var at du syntes det var litt fjortis å sende bamse-sms. :-) Teit å sende en slik hvis du ikke er "typen" til det, liksom.

Feiging :o)

Det samme sa kompisen min men følelsen av det å få nei er for stor til at jeg skal tørre det. Bare det å be henne ut vil være en prøve. Har ikke nummeret hennes (men kan sikkert få fra en kompis).

Åå. det er så flaut, er 23 år og like tullete.

Det er ikke så ofte fester her siden den som har plass har flyttet.

Nei, det var nok en vakker drøm.

hva er du redd for da?

hva så om hun skjønner at du er interessert? det er da en naturlig ting, og hun har garantert vært forelsket selv og vet akkurat hvordan det er.

er det selve daten du bekymrer deg over?

Annonse

hva er du redd for da?

hva så om hun skjønner at du er interessert? det er da en naturlig ting, og hun har garantert vært forelsket selv og vet akkurat hvordan det er.

er det selve daten du bekymrer deg over?

Jeg bekymrer meg for alt. Altså jeg har nettopp etter en periode på 4 måneder bygget meg opp som menneske vmd hjelp av en psykolog. Men fremdeles tør jeg ikke å gjøre dette.

Selve daten hadde bekymret meg om det hadde kommet så langt. Men jeg har aldri datet noen og føler at det er dumt av meg å bli forelsket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...