Gå til innhold

Forelsket!!!! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg bekymrer meg for alt. Altså jeg har nettopp etter en periode på 4 måneder bygget meg opp som menneske vmd hjelp av en psykolog. Men fremdeles tør jeg ikke å gjøre dette.

Selve daten hadde bekymret meg om det hadde kommet så langt. Men jeg har aldri datet noen og føler at det er dumt av meg å bli forelsket.

forelskels er aldri dumt. lærer masse av det. men hvorfor psykolog? om du vil fortelle da.

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Kizza1365380506

6

• Dorthe

5

• kakki1365380609

1

Mest aktive i denne tråden

Det er sant men likevel er det noe som sier "Nei, ikke gjør det, du vil bare bli såret" inni meg.

Du blir ikke mer modig jo lenger du venter, skjønner du. Det blir verre og verre så du burde forte deg med en gang slik at du er ferdig med det. Og da er det lettere neste gang.

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg

Du blir ikke mer modig jo lenger du venter, skjønner du. Det blir verre og verre så du burde forte deg med en gang slik at du er ferdig med det. Og da er det lettere neste gang.

Jeg skjønner det der godt. Men dessverre er ikke modigere enn som så. Kanskje det aldri blir bedre,

Får bare leve med det.

Du må alltid risikere noe for å få det du virkelig vil ha. Nesten uansett hva det er, ikke bare kjærlighet....

Men kjærligheten er det verste fordi det går på det mentale med en gang.

Å hvorfor måtte jeg bli forelsket!!!!!!!

Hadde det jo godt uten.

Annonse

Joa, hadde problemer med lav selvbilde og dårlig selvtillit. Så fikk hjelp til det og ting har blitt mye bedre nå.

hm...... skjønner

men bruk dette som en praktisk oppgave. du har fått masse gode råd av alle, ingen som ser på forelskelse som noe dumt. du trenger ikke kalle det en date engang, snakk med henne ved en passende anledning. få hjelp av vennene dine til å få i gang et kafebesøk eller noe. er en ute, så er det så mye forstyrrende elementer, kan være redd for at andre fremmede gutter skal sjekke henne opp f.eks. er dere samlet i vennegjengen, får du garantert ingen konkurranse.

ikke forhast deg, men prøv deg, blir aldri lettere senere, en gang må du våge uansett tidspunkt

hm...... skjønner

men bruk dette som en praktisk oppgave. du har fått masse gode råd av alle, ingen som ser på forelskelse som noe dumt. du trenger ikke kalle det en date engang, snakk med henne ved en passende anledning. få hjelp av vennene dine til å få i gang et kafebesøk eller noe. er en ute, så er det så mye forstyrrende elementer, kan være redd for at andre fremmede gutter skal sjekke henne opp f.eks. er dere samlet i vennegjengen, får du garantert ingen konkurranse.

ikke forhast deg, men prøv deg, blir aldri lettere senere, en gang må du våge uansett tidspunkt

Takk for at du kommer med et godt råd men jeg innser det nå at jeg aldri kommer til å tørre noe slikt utover i livet.

Det er svært beklagelig at jeg som en gutt oppfører meg som en feiging. Men de finnes nå en gang de også.

Gjest lis@bet

Takk for at du kommer med et godt råd men jeg innser det nå at jeg aldri kommer til å tørre noe slikt utover i livet.

Det er svært beklagelig at jeg som en gutt oppfører meg som en feiging. Men de finnes nå en gang de også.

Få i gang noe med flere til stede, så blir det mindre press på deg. Fest hos deg neste helg? Og bare noen få inviterte + henne?

Annonse

Nei, men nå har vi snart sluppet opp for forslag her, så du må snart svare på overskriften din selv. ;-)

Hehehehehe

Takk for at dere gadd å skrive om dette.

Jeg må nok samle mot i meg og det kan ta tid for ikke å snakke om år.

Tja, jeg vet ikke jeg. Er ikke sikker påom hu har type heller. Jeg tror ikke det, da hadde vel han blitt med oss på byen.

Nei dette tør jeg ikke!

(men jeg vil så gjerne)

Neinei, hvis du ikke _vil_ ta kontakt, skjer jo ingen verdens ting.

Klart jenta har merket at du er dødelig forelsket. Sånt lyser lang vei av folk og sikkert av deg også. Kom igjen da! Et 'har du lyst til å gå på kafé en dag?' greier du :-)

Gjest mistenksomme selje

Jeg liker henne kjempegodt jeg, Det er idag da jeg så henne og hilste på henne at jeg likte smilet hennes.

Åååå... kan man ikke for alltid være baby og slippe slike ting?

Hm.

Det er hva jeg sier. Er dette egentlig en annen med et nick man kjenner?

Sånn er jeg blitt: UHYRE mistenksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...