Gå til innhold

Forelsket!!!! Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glem henne!

Dette er en kjemisk reaksjon som skjer i hjernen din men slapp av - det går over. Ikke la deg lure av disse endorfinene, du vil bare handle irrasjonelt og tåpelig. Kjærligheten forsvant fra det vestlige samfunn for lenge siden. Hva har du egnetlig å tjene på å involvere deg med henne? Akkurat, ingenting eller litt tilfeldig sex! Sex kan du få fra andre uten å inkludere alle disse dumme følelsene.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• Kizza1365380506

6

• Dorthe

5

• kakki1365380609

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg
Skrevet

Glem henne!

Dette er en kjemisk reaksjon som skjer i hjernen din men slapp av - det går over. Ikke la deg lure av disse endorfinene, du vil bare handle irrasjonelt og tåpelig. Kjærligheten forsvant fra det vestlige samfunn for lenge siden. Hva har du egnetlig å tjene på å involvere deg med henne? Akkurat, ingenting eller litt tilfeldig sex! Sex kan du få fra andre uten å inkludere alle disse dumme følelsene.

Fy faen så enig jeg var med deg (dette er sant!). Jeg føler også at det er en kjemisk reaksjon som skjedde i hjernen. Akkurat som når man er avstandsforelsket og når man blir kjent med personen så forsvinner magien. Akkurat det trodde jeg at skjedde her med meg. jenta er ikke spesielt pen eller noe slikt til at jeg falt for utseendet. Noe var det men kanskje det bare er jeg som følte det slik at jeg måtte bli kjent med henne enda jeg i underbevissteheten ikke ville det likevel.

Har egentlig ikke tro på kjærligheten likevel. Folk krever så mye av hverandre. Jenter krever tid og oppmerksomhet og gutter vil bare ha dame.

Det er media og filmer som ødelegger vår oppfattelsesevne.

Skrevet

Fy faen så enig jeg var med deg (dette er sant!). Jeg føler også at det er en kjemisk reaksjon som skjedde i hjernen. Akkurat som når man er avstandsforelsket og når man blir kjent med personen så forsvinner magien. Akkurat det trodde jeg at skjedde her med meg. jenta er ikke spesielt pen eller noe slikt til at jeg falt for utseendet. Noe var det men kanskje det bare er jeg som følte det slik at jeg måtte bli kjent med henne enda jeg i underbevissteheten ikke ville det likevel.

Har egentlig ikke tro på kjærligheten likevel. Folk krever så mye av hverandre. Jenter krever tid og oppmerksomhet og gutter vil bare ha dame.

Jeg ser det ikke på samme måte som deg. At at forelskelsen er en kjemisk prosess er jo faktisk fakta (til og med legevitenskapen anerkjenner det).

Om du ikke synes hun er spesielt pen nå vil du nok sikkert se på henne som styggere og styggere etterhvert som tiden går. Hørte engang at problemer multipliseres med 10 etter som tiden går. Små ting du ikke bryr deg om i starten vil være et kjempeproblem etter en stund.

Du får ha lykke til.

Det er klart vi vil ha dame. Vi er jo menn og dermed ligger det innprentet i oss at vi søker sådanne. I vårt fordervete samfunn er det vel minst like bra å bare gå for sexen - alt det andre er det jo de færreste som finner.

Skrevet

Men menn synes at det er søtt å få mail fra damer men menn sende en slik til en de ikke kjenner ville bli litt vel idiotisk?

Det gjør jeg, bare spør Dorthe;-)

Skrevet

Jeg har ingen gode råd, men jeg må bare få si at du høres kjempesøt ut, og jeg håper du får sjangs på denne jenta du er forelsket i! Heldige henne!!

Lykke til!

Gjest AmorsPilerHarTruffetMeg
Skrevet

Jeg har ingen gode råd, men jeg må bare få si at du høres kjempesøt ut, og jeg håper du får sjangs på denne jenta du er forelsket i! Heldige henne!!

Lykke til!

Takk :-)

Hehehehe, det spørs om jeg tør å komme ut av skallet og ta dette som en mann da.

Skrevet

?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...