Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I kveld traff jeg moren til en barndomsvenn av meg. Hun skrøt så fælt av barnebarnet sitt, før hun selvsagt spurte om jeg var blitt mor enda.

Jeg svarte kort nei, følte ikke for å fortelle hvor kort det forhåpentligvis er igjen. For akkurat i kveld var det mest vondt å høre at enda en av mine klassekamerater er blitt forelder.

Vi har enda noen år igjen før vi fyller 30, men nå merker jeg presset og spørsmålene fra de rundt meg. Og når jeg svarer enkelt nei merker jeg at jeg svarer på en måte som stopper videre spørsmål fra dem.

Men forhåpentligvis kan jeg gå rundt og triumfere med barnevogna til sommeren - og da skal de få se hvem som er blitt mamma til verdens skjønneste!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135939-litt-s%C3%A5rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk for at du nevnte meg, på slutten der:o)))))

Sitat:

Men forhåpentligvis kan jeg gå rundt og triumfere med barnevogna til sommeren - og da skal de få se hvem som er blitt mamma til verdens skjønneste!!

*hihi*

Måtte vi begge få gullungene hjem i rekordfart:o) Og by the way, du _er_ mamma:o) Sikkert også blandt di beste i verden. Vi gleder oss bare til og bevise det, ikke sant?

Kjempe klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135939-litt-s%C3%A5rt/#findComment-845431
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...