periskop Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Ved kjøp av ny PC ønsket jeg å få levert harddisken med 2 partisjoner, noe som viste seg vanskelig. Leverandøren (Dell) anbefalte i stedet 2 harddisker, og tilbød dette uten pristillegg (hyggelig gjort). Den nye harddisken har betegnelsen 120GB SATA RAID 1 Mirror (2x120GB 7200rpm). Betegnelsen får meg til å lure på om dette er en master-slave (hvis det heter så) utførelse, og således kanskje ikke egner seg for formålet? Jeg ønsker jo bare å kunne formatere Windows uten å miste andre data. Men om antagelsen min er riktig, går kanskje ikke dette? 0 Siter
citoyen Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Denne harddisken skal fungere helt fint til ditt formål. 0 Siter
periskop Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Denne harddisken skal fungere helt fint til ditt formål. Takk, citoyen, det var fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.