Gå til innhold

Er vi et representativt utvalg?

Anbefalte innlegg

Synes det er morsomt å se på innlegg og å generalisere oss som sitter her.

Det synes at de fleste her inne er bitre på det annet kjønn. Menn liker ikke mange av egenskapene til vestlige kvinner kvinnene kritiserer menn så en nesten kan se fråden rundt munnen på dem. Vi er tapere, svin, tølpere, feige, smålige etc. mens dere ofte blir sett på som maktsyke, egenrådige, egoistiske, dominante, selfiske og maskuline skapninger.

Har jeg misforstått totalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135960-er-vi-et-representativt-utvalg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror nok ikke vi er et representativt utvalg sånn rent statistisk, nei.

Ok, hva er det da som skiller oss fra alle andre? Hvordan vil du karakterisere den typiske dolermann eller dolerkvinne? Jeg vet jo at vi er forskjellige, men om vi ikke er et representativt utvalg må det jo være noe spesielt med oss?

Ok, hva er det da som skiller oss fra alle andre? Hvordan vil du karakterisere den typiske dolermann eller dolerkvinne? Jeg vet jo at vi er forskjellige, men om vi ikke er et representativt utvalg må det jo være noe spesielt med oss?

Tja, det som gjør at vi ikke er representative er vel at vi er overtall av kvinner, overttall av 20-40åringer (?)

Er dere i kvinner i den alderen representative da? Vil tro at vi unngår de fleste som er yrkesaktive i jobber uten datamaskin....

Noen som sitter har allikavell... jeg jobber ikke, er student, med pc hjemme!

Ikke alle har tid til å surfe på jobben heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...