Gå til innhold

Redaksjon1 igår -Schau vs Larssen

Anbefalte innlegg

Hva i all verden gikk den mannen på? Jeg ble så flau på Lars Andreas Larssens vegne at jeg trodde jeg skulle krype under jorda. Han kom ikke akkurat heldig fra forsøket på å drite ut Schau og resten av Team Antonsen...

Kan sees på Web-TV (gratis!) på NRK's nettsider, anbefales!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135970-redaksjon1-ig%C3%A5r-schau-vs-larssen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Big Mac

Ja, det var virkelig en merkelig forestilling.

Lars Andreas Larssen virket jo helt uttafor, klarte ikke formulere skikkelige setninger, og hoppet ukontrollert fra tema til tema. Du ser hvordan Kristoffer anstrenger seg for å finne noen mening i det han sier, men det er jo komplett umulig.

Annonse

Jo, det har uten tvil skjedd noe særdeles vilt med den mannen . Jeg tror han har gått inn i en merkelig trance der han spillte et Ibsen skuespill uten å noen gang komme ut igjen. Jeg synes Schau sa det dekkende når han kalte det gal manns ralling.

Det som var så genialt med denne debatten var jo at Christoffer kom med vannkjemmet hår, skjorte og slipe og smilte pent å tok så til de grader "selvkritikk". LAL ble nok tirret ekstra av dette ja...*L*

Annonse

ble direkte flau på hans vegne. etter slik opptreden skulle det ikke overraske meg om han ble svartelistet av nrk, garantert i debattprogrammer iallefall.

Hadde vært artig å proppe gårsdagens høydepunkter, nemlig Lars Andreas Larssen og brugla i Brasil (Prinsesse fru dritafull eller hva hun nå heter), sammen i en bunker på Fornebu :-)

Hadde vært artig å proppe gårsdagens høydepunkter, nemlig Lars Andreas Larssen og brugla i Brasil (Prinsesse fru dritafull eller hva hun nå heter), sammen i en bunker på Fornebu :-)

så ikke på henne jeg, sa hun like mye skrekkelig som annonsert på forhånd?

Jo, det har uten tvil skjedd noe særdeles vilt med den mannen . Jeg tror han har gått inn i en merkelig trance der han spillte et Ibsen skuespill uten å noen gang komme ut igjen. Jeg synes Schau sa det dekkende når han kalte det gal manns ralling.

Det som var så genialt med denne debatten var jo at Christoffer kom med vannkjemmet hår, skjorte og slipe og smilte pent å tok så til de grader "selvkritikk". LAL ble nok tirret ekstra av dette ja...*L*

Ja

*RULLER RUNDT PÅ GULVET OG LER*

det gjøkke noe at du er feit og liker sær musikk, pappa Bjørn :)

Ja

*RULLER RUNDT PÅ GULVET OG LER*

det gjøkke noe at du er feit og liker sær musikk, pappa Bjørn :)

Næmmen så hygge å bli tatt inn i varmen igjen. Er forresten ikke så feit da, i tillegg til at jeg egentlig har altendende musikksmak.*L*

LAL har vært sprø i mange år. Det er forsåvidt tilgivelig, men det er vanskelig når det kombineres med et så ekstremt behov for å synse og være i sentrum.

Han kommer helt utav fatning hver gang noen kommer inn på noe som har med de nordlige landsdeler å gjøre. Husker bl.a. at han i sin gikk hardt ut med noe greier om at han ba sønnene sine (Vetle Lid Larsen og broren) om unnskyldning for at de måtte vokse opp på Torshov.

VLL har i hvert fall kommet fra det med livet og selvtilliten i behold, så kanskje det ikke er så dumt med litt kontakt med det urbane liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...