Gå til innhold

Avskaff kongehuset,Jaaaah...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Globusen

Å ta uttalelser fra ei bitter gammel røy til inntekt for at monarkiet bør avskaffes syns jeg grenser til det absurde.

Nei, men det er en brikke i det hele.Kansje det var den lille dråpen som fikk begeret til å flyte over?

Og at du kaller damen for gammel røy, sier mer om deg enn henne.Rett og slett useriøst.Er du så lækker der du sitter selv?

Annonse

Å ta uttalelser fra ei bitter gammel røy til inntekt for at monarkiet bør avskaffes syns jeg grenser til det absurde.

Nei, men det viser jo hvor vansjkelig dette kongelige har gjort det for dem som blir født inn i det, du må huske på at de har ikke valgt dette selv.

Gjest '!-o-!'

Nei, men det er en brikke i det hele.Kansje det var den lille dråpen som fikk begeret til å flyte over?

Og at du kaller damen for gammel røy, sier mer om deg enn henne.Rett og slett useriøst.Er du så lækker der du sitter selv?

Du skulle bare visst! :-)

Ja, det er han også, til tross for sin alder.Han bærer sine år med glans kan du si, en barsk eldre herremann :)

At det går an å like Michelet er for meg nærmest uforståelig. Ikke bare er han en hobby-kommunist, men fyren er rett og slett en drittsekk. Voksne menn som begynner å bråke med deg på fest fordi du prater med dama deres er nesten umulig å ha respekt for. Han har vel også vitterlig blitt straffet for å ha slått ned en fyr for en tid tilbake også.

"......................"

Gjest Han er MANN

At det går an å like Michelet er for meg nærmest uforståelig. Ikke bare er han en hobby-kommunist, men fyren er rett og slett en drittsekk. Voksne menn som begynner å bråke med deg på fest fordi du prater med dama deres er nesten umulig å ha respekt for. Han har vel også vitterlig blitt straffet for å ha slått ned en fyr for en tid tilbake også.

"......................"

Åjada, han er så sexy så.Alle damer liker Michelet, visste du ikke det?Han har noe som du og andre menn ikke har skjønner du!

"......................"

Dette var helt "uttapå" - han har alt for "romatiske" ideer sånn ellers, -egentlig en myk mann med machotendenser - eller omvendt. machomann med myke verdier - eller ikke.....:-)

hehe

Kunne aldri levd med en sånn fyr, men han er pen å se på! .)

Annonse

Åjada, han er så sexy så.Alle damer liker Michelet, visste du ikke det?Han har noe som du og andre menn ikke har skjønner du!

Vel, hvis det å være en gjennomført psykotisk drittsekk er ensbetydende med å være "mann", så værsågod.

"......................."

Dette var helt "uttapå" - han har alt for "romatiske" ideer sånn ellers, -egentlig en myk mann med machotendenser - eller omvendt. machomann med myke verdier - eller ikke.....:-)

hehe

Kunne aldri levd med en sånn fyr, men han er pen å se på! .)

Vel, nå spørs det om ikke jeg kjenner han litt bedre enn deg :-) Det at jeg påstår hardnakket at fyren er en gjennomført drittsekk krever selfølgelig at jeg kjenner ham mer enn gjennom media.

"...................."

hvis alle damer liker Michelet så ville jeg vært stolt over ikke å kalle meg for dame, for jeg syns fyren er discusting...Han er pokker ikke mye mann i mine øyne i hvert fall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...