Gå til innhold

Avskaff kongehuset,Jaaaah...

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lurer ja

Vettuge? Å vise til hva den bitre ugla i Rio sier og la det ha betydning for om man skal ha kongehuset eller ikke ville ikke jeg kalt for vettugt, men det er nå så...

Michelet har vært republikaner så lenge jeg kan huske, så det hadde han nok vært både med og uten prinsessens uttalelser.

Men det er jo fint å få enda mere vann på mølla da.

Og om kongens søster er ei dum,idiotisk røy, så sier genene mye om kongen og kongsbarna også.

Og for dem som mener at både denne prinsessen og Sven.O. Høiby er stkke dum, hva skal da ungen til Mette Marit og Håkon utvikle seg og bli til?

Fortsetter under...

Michelet har vært republikaner så lenge jeg kan huske, så det hadde han nok vært både med og uten prinsessens uttalelser.

Men det er jo fint å få enda mere vann på mølla da.

Og om kongens søster er ei dum,idiotisk røy, så sier genene mye om kongen og kongsbarna også.

Og for dem som mener at både denne prinsessen og Sven.O. Høiby er stkke dum, hva skal da ungen til Mette Marit og Håkon utvikle seg og bli til?

Sven O. Høiby kommer neppe til å påvirke den ungen får man håpe. Heller ikkeden bitre gamle kjerringa i Rio.

Joda, vet at han har vært mot kongehuset men at den gamle bitre kjerringas uttalelser brukes til å snakke mot kongehus er formeg uforståelig lell...

Vel, nå spørs det om ikke jeg kjenner han litt bedre enn deg :-) Det at jeg påstår hardnakket at fyren er en gjennomført drittsekk krever selfølgelig at jeg kjenner ham mer enn gjennom media.

"...................."

Selvsagt ,.) men jeg HOLDT på å bli kjent med han da - men så traff jeg mannen min *s*

Vettuge? Å vise til hva den bitre ugla i Rio sier og la det ha betydning for om man skal ha kongehuset eller ikke ville ikke jeg kalt for vettugt, men det er nå så...

"Den bitre gamle ugla" har vel like stor rett til å uttale seg som andre?

Nå fikk jeg ikke sett programmet så jeg vet ikke hva som ble sagt, men en ting er sikkert og det er at kongehuset vi sitter med nå er en stor vits.

"Den bitre gamle ugla" har vel like stor rett til å uttale seg som andre?

Nå fikk jeg ikke sett programmet så jeg vet ikke hva som ble sagt, men en ting er sikkert og det er at kongehuset vi sitter med nå er en stor vits.

Joa, men hun burde kanskje hatt vett på å holde kjeft.

Syns kongehuset vi har er bra jeg da

Sven O. Høiby kommer neppe til å påvirke den ungen får man håpe. Heller ikkeden bitre gamle kjerringa i Rio.

Joda, vet at han har vært mot kongehuset men at den gamle bitre kjerringas uttalelser brukes til å snakke mot kongehus er formeg uforståelig lell...

Jeg tror hennes uttalelser kommer som en følge av hvordan de har behandlet henne.Jeg skjønner den stakkars gamle damen.

Høibygenene og Prinsesse Ragnhilds gener er det vanskelig å komme utenom, da de er så tett i slekt med dette barnet.Men det kan være mye positivt i de genene, bare det blir tatt frem!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...