WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Synes det er litt dødt her inne nå. Hvor er livet? Fortell meg noe morsomt før jeg kjeder meg ihjel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136014-skjer-det-noe-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Prøv på forumet for urinlekarsjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136014-skjer-det-noe-her/#findComment-846186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Prøv på forumet for urinlekarsjer. Det er der jeghar tilbrakt formiddagen. Stille som i graven. Prøvde på tannhelse også uten en rykning i munnviken en gang, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136014-skjer-det-noe-her/#findComment-846202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lonkil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Compaq vurderer å bytte ut følgende kommando "Press any key" til "Press the Enter key" fordi de får så mange telefoner fra folk som ikke finner "any"-tasten. En Compaq-tekniker fikk en telefon fra en mann som klaget over at PCen ikke ville lese noen tekstfiler han hadde på noen gamle disketter (de gamle myke 5 1/4"). Etter en stund kunne man utelate at det var magnet eller varme som skapte problemene. Det kom nemlig fram at mannen hadde satt etiketter på diskettene, og rullet dem inn i skrivemaskinen for å skrive på etikettene En Dell-tekniker rådet en kunde til å sette de defekte diskettene tilbake i stasjonen og lukke døren. Kunden ba teknikeren om å vente litt, og han hørte telefonrøret ble lagt ned. Mannen reiste seg, gikk over gulvet og lukket døren til rommet. En Gateway-tekniker fikk en telefon fra en meget sint kunde fordi PCen sa at han var "bad and invalid". Teknikeren forklarte han at PCens "bad command" og "invalid entry"-respons ikke måtte tas personlig. Etter å ha hjulpet kunden over telefon endte det med at kunden fikk et Vindu over ett annet Vindu. Tek: Okay, klikk Ok og Ok igjen. Kunden: Hmm, jeg kan se "Ok"-knappen, men ikke "Ok igjen"-knappen! Tek: Hallo,kan jeg hjelpe deg? Kunden: Ja,jeg håper det. Tek: Hva er problemet? Kunden: Jeg har helt glemmt passordet mitt. Tek: Jeg kan gi deg et nytt. Kunden: Det er fint. Tek: Har du et du vil bruke? Kunden: Hva med 9-1-2-6-5. Tek: Ok,jeg skal legge det inn. Kunden: Kan jeg prøve det nå? Tek: Ja. Kunden: Piip...Piip...Piip...Pipp...Piip Tek: Hva var det? Kunden: Jeg slo inn passordet. Tek: På telefonen? Kunden: Jeg skulle gjerne hatt en musematte. Selger: Javisst, vi har et stort utvalg. Kunden: Men vil de være kompatible med min PC? Kunden: Kan du kopiere Internett for meg på denne disketten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136014-skjer-det-noe-her/#findComment-846211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Compaq vurderer å bytte ut følgende kommando "Press any key" til "Press the Enter key" fordi de får så mange telefoner fra folk som ikke finner "any"-tasten. En Compaq-tekniker fikk en telefon fra en mann som klaget over at PCen ikke ville lese noen tekstfiler han hadde på noen gamle disketter (de gamle myke 5 1/4"). Etter en stund kunne man utelate at det var magnet eller varme som skapte problemene. Det kom nemlig fram at mannen hadde satt etiketter på diskettene, og rullet dem inn i skrivemaskinen for å skrive på etikettene En Dell-tekniker rådet en kunde til å sette de defekte diskettene tilbake i stasjonen og lukke døren. Kunden ba teknikeren om å vente litt, og han hørte telefonrøret ble lagt ned. Mannen reiste seg, gikk over gulvet og lukket døren til rommet. En Gateway-tekniker fikk en telefon fra en meget sint kunde fordi PCen sa at han var "bad and invalid". Teknikeren forklarte han at PCens "bad command" og "invalid entry"-respons ikke måtte tas personlig. Etter å ha hjulpet kunden over telefon endte det med at kunden fikk et Vindu over ett annet Vindu. Tek: Okay, klikk Ok og Ok igjen. Kunden: Hmm, jeg kan se "Ok"-knappen, men ikke "Ok igjen"-knappen! Tek: Hallo,kan jeg hjelpe deg? Kunden: Ja,jeg håper det. Tek: Hva er problemet? Kunden: Jeg har helt glemmt passordet mitt. Tek: Jeg kan gi deg et nytt. Kunden: Det er fint. Tek: Har du et du vil bruke? Kunden: Hva med 9-1-2-6-5. Tek: Ok,jeg skal legge det inn. Kunden: Kan jeg prøve det nå? Tek: Ja. Kunden: Piip...Piip...Piip...Pipp...Piip Tek: Hva var det? Kunden: Jeg slo inn passordet. Tek: På telefonen? Kunden: Jeg skulle gjerne hatt en musematte. Selger: Javisst, vi har et stort utvalg. Kunden: Men vil de være kompatible med min PC? Kunden: Kan du kopiere Internett for meg på denne disketten? Haha, det var faen så bra. Jobber med data, ser du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136014-skjer-det-noe-her/#findComment-846219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.