WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Synes det er litt dødt her inne nå. Hvor er livet? Fortell meg noe morsomt før jeg kjeder meg ihjel. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Prøv på forumet for urinlekarsjer. 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Prøv på forumet for urinlekarsjer. Det er der jeghar tilbrakt formiddagen. Stille som i graven. Prøvde på tannhelse også uten en rykning i munnviken en gang, 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Compaq vurderer å bytte ut følgende kommando "Press any key" til "Press the Enter key" fordi de får så mange telefoner fra folk som ikke finner "any"-tasten. En Compaq-tekniker fikk en telefon fra en mann som klaget over at PCen ikke ville lese noen tekstfiler han hadde på noen gamle disketter (de gamle myke 5 1/4"). Etter en stund kunne man utelate at det var magnet eller varme som skapte problemene. Det kom nemlig fram at mannen hadde satt etiketter på diskettene, og rullet dem inn i skrivemaskinen for å skrive på etikettene En Dell-tekniker rådet en kunde til å sette de defekte diskettene tilbake i stasjonen og lukke døren. Kunden ba teknikeren om å vente litt, og han hørte telefonrøret ble lagt ned. Mannen reiste seg, gikk over gulvet og lukket døren til rommet. En Gateway-tekniker fikk en telefon fra en meget sint kunde fordi PCen sa at han var "bad and invalid". Teknikeren forklarte han at PCens "bad command" og "invalid entry"-respons ikke måtte tas personlig. Etter å ha hjulpet kunden over telefon endte det med at kunden fikk et Vindu over ett annet Vindu. Tek: Okay, klikk Ok og Ok igjen. Kunden: Hmm, jeg kan se "Ok"-knappen, men ikke "Ok igjen"-knappen! Tek: Hallo,kan jeg hjelpe deg? Kunden: Ja,jeg håper det. Tek: Hva er problemet? Kunden: Jeg har helt glemmt passordet mitt. Tek: Jeg kan gi deg et nytt. Kunden: Det er fint. Tek: Har du et du vil bruke? Kunden: Hva med 9-1-2-6-5. Tek: Ok,jeg skal legge det inn. Kunden: Kan jeg prøve det nå? Tek: Ja. Kunden: Piip...Piip...Piip...Pipp...Piip Tek: Hva var det? Kunden: Jeg slo inn passordet. Tek: På telefonen? Kunden: Jeg skulle gjerne hatt en musematte. Selger: Javisst, vi har et stort utvalg. Kunden: Men vil de være kompatible med min PC? Kunden: Kan du kopiere Internett for meg på denne disketten? 0 Siter
WhatTheFuck Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Compaq vurderer å bytte ut følgende kommando "Press any key" til "Press the Enter key" fordi de får så mange telefoner fra folk som ikke finner "any"-tasten. En Compaq-tekniker fikk en telefon fra en mann som klaget over at PCen ikke ville lese noen tekstfiler han hadde på noen gamle disketter (de gamle myke 5 1/4"). Etter en stund kunne man utelate at det var magnet eller varme som skapte problemene. Det kom nemlig fram at mannen hadde satt etiketter på diskettene, og rullet dem inn i skrivemaskinen for å skrive på etikettene En Dell-tekniker rådet en kunde til å sette de defekte diskettene tilbake i stasjonen og lukke døren. Kunden ba teknikeren om å vente litt, og han hørte telefonrøret ble lagt ned. Mannen reiste seg, gikk over gulvet og lukket døren til rommet. En Gateway-tekniker fikk en telefon fra en meget sint kunde fordi PCen sa at han var "bad and invalid". Teknikeren forklarte han at PCens "bad command" og "invalid entry"-respons ikke måtte tas personlig. Etter å ha hjulpet kunden over telefon endte det med at kunden fikk et Vindu over ett annet Vindu. Tek: Okay, klikk Ok og Ok igjen. Kunden: Hmm, jeg kan se "Ok"-knappen, men ikke "Ok igjen"-knappen! Tek: Hallo,kan jeg hjelpe deg? Kunden: Ja,jeg håper det. Tek: Hva er problemet? Kunden: Jeg har helt glemmt passordet mitt. Tek: Jeg kan gi deg et nytt. Kunden: Det er fint. Tek: Har du et du vil bruke? Kunden: Hva med 9-1-2-6-5. Tek: Ok,jeg skal legge det inn. Kunden: Kan jeg prøve det nå? Tek: Ja. Kunden: Piip...Piip...Piip...Pipp...Piip Tek: Hva var det? Kunden: Jeg slo inn passordet. Tek: På telefonen? Kunden: Jeg skulle gjerne hatt en musematte. Selger: Javisst, vi har et stort utvalg. Kunden: Men vil de være kompatible med min PC? Kunden: Kan du kopiere Internett for meg på denne disketten? Haha, det var faen så bra. Jobber med data, ser du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.