Gå til innhold

Ha-ha-ha -debatt ml. Kristopher Schau og Lars Andreas Larsen

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg ler meg fillete av den utrolige debatten mellom Kristoper Schou og Lars Andreas Larsen.

Jeg syntes at debatten har klare paraleller til Prinsesse Ragnhilds kommentarer til kongehuset:

Eldre mennesker har sagt "ungdommen nå til dags" i alle år. Forstår de ikke at det faller på sin egen urimelighet????!!!

Fortsetter under...

fuji1365380447

Kristopher Schou er vel ikke akkurat noen ungdom lenger.

Nei, men han representere en ny retning innen humoren, på samme måte som Haakon og MM representerer en ny tid i kongehuset.

Det er bare så utrolig patetisk å klamre seg til fortiden, enten du heter Lars Andreas Larsen eller prinsesse Ragnhild.

Ting forandrer seg, også humor...

Jo det var da ganske morsomt, bortsett fra at debattantenes meninger rett og slett blås over hodet på dem! Larsen prøvde å være politisk korrekt på sin nordnorske måte, og Schau prøvde å være komiker.Det ble ikke rare dialogen.

Annonse

Jo det var da ganske morsomt, bortsett fra at debattantenes meninger rett og slett blås over hodet på dem! Larsen prøvde å være politisk korrekt på sin nordnorske måte, og Schau prøvde å være komiker.Det ble ikke rare dialogen.

hallo? så vi samme debatt? LAL politisk korrekt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...