Gå til innhold

Har så kalde hender og føtter!

Anbefalte innlegg

Jeg har stort sett kalde hender og føtter, og kanskje særlig om kvelden når jeg skal legge meg. Kjenner jeg ligger og hutrer og ofte må jeg sove med sokker. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg er jo ung og burde ikke ha problemer med blodsirkulasjonen...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136023-har-s%C3%A5-kalde-hender-og-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Samboeren min har iskalde føtter om vinteren, alltid hatt det. Han er godt trent, røyker ikke, god sirkulasjon.. men både far og farfar har samme problemet, så kanskje det går i arv?

Han har ikke funnet noen løsning på problemet, annet enn å utnytte at jeg er ekstremt varm .Noe han er mer glad for enn meg.... ;-)

Annonse

Hvis du legger deg på magen med fot-vristene strukket ut mot underlaget, skal det hjelpe. Gir blodsirkulasjonen maksimale(?) forhold. Hjelper på meg i alle fall...

Dessuten - vaske føttene i varmt/lunkent vann før du legger deg, og ha på tørre, rene sokker?

Hendene? Tja...vanter? ;-)

En kollega tar hvitløkspiller for å bli varm på hende og føtter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...