ut mot havet Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Takk til alle dere som har sendt oss gratulasjoner, nå skal det bli koselig for oss og dattra på 17, å få hentet lillesøster hjem fra Addis... Jeg kan simpelthen ikke fatte det enda....Gleder meg til posten kommer i morgen .. (hvis brevet kommer frem så fort,da) Men det MÅ det gjøre.....For da får vi se henne for første gang... ...er litt gelèaktig i stemmen for tiden...men jeg er heldigvis litt forkjølet også, så jeg sier jeg er nødt å snufse hele tiden ...men jeg er blitt gjennomskuet HVER gang...snufs.. 0 Siter
tenyrg Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Kjenner igjen følelsen og spenningen med å få se det nye familiemedlemmet!!!! Gled dere til Etiopiaturen! 0 Siter
tromsmamma Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Ja , jeg blir helt ..snufs.. bare med tanken !! Bare snufs du håper det blir meg snart !!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.