Gå til innhold

Et lite spm til dere som bruker MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Gjest msn-gutt

Hver gang jeg logger på, så blir det synlig for alle at jeg er online - inntil jeg selv bytter status. Dette irriterer meg. Jeg skulle ønske det gikk an å logge på og være "offline" liksom, og deretter skifte til online om jeg vil.

Det blir jo så teit dersom folk ser at der logger jeg på, og to sekunder etter så er jeg offline. Da skjønner jo alle at jeg bare ønsker å ikke være tilstede.

Noen som skjønner?

Håper at det går an å endre dette, og håper noen kan forklare meg hvordan.

Fortsetter under...

kakki1365380609

Skjønner ikke helt problemet nei. Dersom du er logget på nettet og ikke vil at andre skal se det? Det er jo lov å gjøre andre ting på nettet enn å snakke med venner. ikke alltid det passer...det vet jo alle.

Eller prøver du å spørre om du kan sniklese på hva vennene dine snakker om uten at de vet du er der?

millymollymandy

Har ikke noe godt svar annet enn at jeg ble så lei av hele MSN at jeg slettet den - med mye trøbbel. Den lar seg nesten ikke fjerne!

Irriterte meg så grusomt over at den startet opp samtidig med maskinen, og at jeg ikke selv kunne velge når jeg ville at den skulle starte.

Slik var ICQ mye bedre.

Gjest msn-jente

Har ikke noe godt svar annet enn at jeg ble så lei av hele MSN at jeg slettet den - med mye trøbbel. Den lar seg nesten ikke fjerne!

Irriterte meg så grusomt over at den startet opp samtidig med maskinen, og at jeg ikke selv kunne velge når jeg ville at den skulle starte.

Slik var ICQ mye bedre.

Min starter ikke av seg selv. Aner ikke hvorfor, men slik er jeg heldig

Annonse

Skjønner godt spørsmålet ditt, men tror ganske sikkert det ikke er mulig.

Hvorfor skulle det være teit om folk så du logget på og så av igjen?

Jeg sitter aldri og kikker på msn-bildet, så om folk logger av og på 20 ganger så merker ikke jeg noe. Og hvis jeg hadde sett det ville jeg ikke brydd meg noe om det.

Gjest så lett

Det er jo ikke verre ennå gå til verktøy - alternativer - generelt og huke vekk "Tillat automatisk påkobling når du er tilkoblet internett" eller huke vekk "kjør Messenger automatisk når windows starter"

Da kan du koble deg på manuelt når det passer deg.

Annonse

Gjest Pricilla

Er det så galt at du ikke ønsker å være online da? Du kan trykke på "vis som offline". Eller sett opptatt som status.. man MÅ Ikke være tilgjengelig hele tiden... hender jeg ikke gidder å svare hvis jeg får meldinger på msn. Har den på hele tiden, men sitter ikke foran pc´n hele tiden.. Det gjør ikke vennene mine heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...