Gå til innhold

Gjorde tannlegen jobben sin?

Anbefalte innlegg

Jeg var hos tannlegen i dag, hadde et lite hull som måtte borres. Når jeg tenker meg om i ettertid har jeg igrunnen merket det hullet ved at det, når jeg tygger mat akkurat med den tanna, så "iser" det lissom på en måte, ikke akkurat iser, men det er ubehagelig..

Uansett, tannlegen borra og fiksa og alt ble bra. Jeg trengte ikke å vente med å spise engang, noe jeg reagerte litt på, men jeg har ikke borret på 12 år så jeg husker ikke helt hvordan det var.

Nå hele dagen har jeg imidlertid fortsatt disse isende smertene når jeg spiser eller bare biter tennene sammen. Det er ikke vanlig ising som man kan få når man spiser noe kaldt, det er akkurat i den tanna jeg hadde hull i, og det er jo litt rart..

Så det jeg lurer på nå, er om noen andre har opplevd noe lignende, dvs "hull"-smerter selv om hullet er tettet, eller om hullet faktisk er der enda??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136060-gjorde-tannlegen-jobben-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...