Gå til innhold

Snart går papirene til Kina!

Anbefalte innlegg

Endelig er papirbunken videresendt til AF, og den er kontrollert og funnet ok.

Så om 2-3 uker drar den videre til Kina.

Lovet meg selv at jeg skulle prøve å "kose" meg med papirarbeidet, - se det som endel av min innsats i denne prosessen. Men innså ganske snart, at jeg stresset brukbart denne gangen også :o)

Så nå var det godt å få papirbunken ut av huset.

Så nå er det bare å fortsette ventingen, og samtidig glede seg over tildelingene som kommer på løpende bånd her inne på DOL-sidene!

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136065-snart-g%C3%A5r-papirene-til-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma i mai?

Hei! Da er dere ett skritt nærmere. Husker det var en deilig følelse å levere fra seg papirene som skulle til Kina. Da følte jeg virkelig at ventetiden begynte. Lykke til videre!! Får håpe ventetiden i Kina fortsetter å holde seg (evt.går ytteligere ned)

Gratulerer med et steg videre i venteprosessen. Det er så deilig å få unna papirarbeidet. Nå er det bare å vente på svar fra Kina. Vi sendte vår papirbunke til AF for 11 dager siden så vi er ganske likt på veien ser jeg.

Lykke til i den videre ventetiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...